2019年10月18日 星期五

All Beauty Medical Centre Limited〔Aqua X-Peel #面部煥膚療程 〕,深層清潔,更能回復光滑細嫩 皮膚💫!

唔知有冇人都係擁有同我一樣嘅肌膚煩惱?就係#士多啤梨鼻🍓👃🏻
我個鼻一向都有好多#黑頭,點唧極都有,而且面部積聚大量污垢,就算洗面都洗唔走,所以肌膚看上去比較暗黃🤦🏻‍♀️

💁🏻‍♀️為咗改善呢個問題,我就去到All Beauty Medical Centre Limited 體驗了〔Aqua X-Peel #面部煥膚療程〕,這個療程可以#深層清潔之餘,更能回復#光滑細嫩皮膚💫,一於去試吓💨

治療師先幫我做個#皮膚分析🖥,讓我清晰知道自己的皮膚狀況。

Aqua X-Peel 面部煥膚療程〕是使用雙向引流噴注技術並配合螺旋形治療頭🔫,採用#水楊酸等成分有助去除老舊角質作深層清潔,淨化黑頭、粉刺及調整皮脂腺分泌,🧪再導入富含甘醇酸、乳酸、#透明質酸及多種有機天然植物萃取物的煥膚精華讓肌膚吸收,回復光滑細嫩皮膚🤩

療程後感
本身我皮膚都比較乾燥以致經常出油,但係做完呢個療程之後即時見到面部水潤有光澤💧,而鼻上的黑頭已經少咗好多,摸上去再沒有凸起的黑頭🔎#毛孔也變得細緻了,大愛!💕

————————————————————
💎關於「All Beauty Medical Centre Limited
: 27884998/68816662
📍Adress: 1101-04,11/F,238 Nathan Road,Jordan,KLN
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#AllBeautyMedicalCentreLimited #beauty #醫學美容#一做即滑#Clean #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言