2019年10月27日 星期日

估唔到$300都唔使就有一部三個用途的 DIXIX帝色 -PG6304個人理容儀

每一次去到美容院做皮膚分析時,先知道自己原來平時洗面洗得唔乾淨,搞到毛孔積聚了很多污垢,搽任何護膚品都總是不吸收,原來跟我日常清潔皮膚狀況有關。


估唔到$300都唔使就有一部可以有三個用途的#PG6304個人理容儀,除咗可以深層清潔之餘,仲可以修理毛髮,而且外型纖幼輕巧,去旅行我都帶住佢!


❤️精準剃毛頭舒適貼膚,令皮膚光滑如絲。
🧡精準修剪頭修剪身體精細毛髮。
💛進口刀片,精選鋼材,持久鋒利
💚旋轉潔面刷柔滑的刷毛有效深入💙毛孔清潔沉積在毛孔中的污垢,令肌膚清爽靚麗。
💜可拆卸刀頭組件,便於清洗及更換。
————————————————————
期間限定禮品🎁
1013日至1114日,於Dixix聯盟商戶消費滿指定金額並即場登記成為@DIXIX帝色會員,即可免費獲得美容品牌DIXIX 帝色既美肌導入儀(價值$299)▶️http://bit.do/fcouX 或個人理容儀(價值$299)▶️http://bit.do/fcovc 一部!數量有限,送完即止!

詳情及聯盟商戶~
請緊貼@Dixix facebook page

▶️DIXIX銷售點:尖沙咀Xplus/LCX 。灣仔Design Gallery。機場Design GalleryHKTVMall Yoho友和。旺角Ideal DigitalIn-Smart Shop。香港航空HK Airline。澳門航空Air Macau
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#DIXIX #帝色#DIXIX帝色#締我性格顯我特色#tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers

沒有留言:

張貼留言