2019年10月25日 星期五

「99ml」workshop 自己親手製作一支 獨特氣味 嘅香水


平時買#香水買得多,因為每次出街都會用,但係未試過真正自己親手製作一支#獨特氣味嘅香水。

今次好開心可以參加到位於#尖沙咀#99ml workshop,原來每個星座都有自己獨特的#香水氣味,更認識到不同#精油的名稱及氣味,製作過程非常新奇有趣,先自己選擇喜愛的精油氣味,在因應份量倒入香水瓶內,由#製作#封瓶都係自己一手包辦,在場還提供機器可以在香水瓶上刻字,難怪深受#星級藝人及客人歡迎。



我自己就調配了四種味道,聞落去有一種#花香清新味道,製作完後感到非常滿意!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#99mlhk #99ml香水#自家製香水#香水品牌#迷人撲鼻#吸引#tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers 

沒有留言:

張貼留言