2019年7月19日 星期五

Metamucil 美達施天然橙味膳食纖維粉 - 14dayschallenge 去排走油糖,重現纖腰!


身為Foodie嘅我,去到邊就要食到邊,經常忙於周圍試菜,煎炸油膩食物乜都要試,而且食肉獸嘅我好少會食蔬菜🥬,搞到皮膚又差,積聚好多毒素係身體,變成局部肥胖。為咗食得健康、自然排毒,就決定參與Meta #14dayschallenge 去排走油糖,重現纖腰!


澳洲NO.1 最暢銷#膳食纖維補充劑品牌,100%天然成分#洋車前子#美達施#Metamucil天然橙味膳食纖維粉,能夠#自然排毒、在體內形成可溶性#膳食纖維,從而Gel 住油脂糖分,包裹膽固醇、糖分和體內廢物等,排出體外,降低腸道對糖分和膽固醇的吸收,促進心血管,腸道維持健康水平,真係啱晒我!

用後感
飲咗14日之後,平時兩三日先去一次便便嘅我,依家每天都能夠去得順暢,便秘嘅情況大大改善了。除此之外,還能夠呈現由內而外嘅健康美,
身邊朋友都話我面色紅潤咗,感覺身體#輕盈咗,步行跑步時沒有沉重的感覺了!

為咗自己嘅#腸道健康着想,我會一路keep住飲#Meta ,當中當然要配合均勻飲食及運動,而且性價比極高,會推薦比身邊朋友& Fans 用!
————————————————————
飲用方法
將約茶匙一匙半Metamucil加入250 毫升以上的水中,快速攪拌並馬上飲用,多喝水。
(首次服用:從每日份開始逐漸增加到每日份)
————————————————————

【銷售點】
🛒全線#屈臣氏 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@hkwatsons
#自然排毒#Gel住油脂糖分#metamucilhk #hkwatsons #LookgoodFeelgreat #天然產品#Healthyproduct #減肥產品#迎接夏天#好物分享#保健產品#極力推介#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta

沒有留言:

張貼留言