2019年7月8日 星期一

【療程篇23】Dr Reborn 2019第四代升級眼袋膠原槍🔫 ,全面擊退眼袋眼皺紋以及 黑眼圈等多個眼部肌膚問題!

最近睡眠質素好飄忽,有時仲會眼光光望天光👀,皮膚都自然會差咗,黑眼圈都浮晒出嚟,好肉酸啊😫


知道Dr Reborn 推出左#2019第四代升級眼袋膠原槍🔫,能夠#全面擊退眼袋眼皺紋以及#黑眼圈等多個#眼部肌膚問題,決定走去試吓💨

Dr Reborn #香港上市醫療集團🎖,仲有幾間分店添,我就去咗🌟旺角VIP店一上到去望到全海景🌈🏙,個人都輕鬆哂💕!而且裝修華麗,美容院佔全層好大好大,真係非常有規模!

治療師先幫我做咗皮膚分析🔬,然後就帶我入房🛏


🔫這部EXILIS ULTRA 360 #眼袋膠原槍是全球唯一#FDA認證#超聲波融合單極射頻💎採用360度全方位眼部探頭、自由控制溫度,不用落麻醉藥,最重要是相對其他傳統#眼袋療程,這一個療程是沒有恢復期,可以每天做🉐#激活肌底膠原蛋白增生🐼#熊貓一族有救了!


💁🏻‍♀️療程後感💡
果然整個過程一啲都唔痛🤩,仲非常舒適!🎊美容師會細心體貼地調教合適的溫度,在眼的周圍碌🔫,只是感覺到熱力,舒服到差啲訓着覺添💆🏻‍♀️,最後美容師幫我敷完眼膜,起身即時見到好明顯嘅效果,眼尾向上拉提了🔝,而且黑眼圈和細紋減淡了,眼部肌膚變得緊致,雙眼變得#BlingBling  👁👁  #明耀照人✨✨
———————————————————— .

🔍關於香港上市醫療集團「Dr Reborn
📍地址:旺角朗豪坊辦公大樓49(旺角站E1出口)

@drreborn_mong_kok
@DrReborn咨詢平台
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#drrebornhk #drreborn #drrebornmingkok #drrebornvip #眼袋槍#拜拜熊貓眼#貼心美容院#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl #hkbeauty #beauty #beautyblogger #beautyblog #beautykol #keeppretty

沒有留言:

張貼留言