2019年7月25日 星期四

現代家居必備 - 加拿大ECOSELECTS超濃縮抗敏環保洗衣紙

幾乎每一日都出街/工作,每隔兩三日儲左好多衣物要洗,又要去超市買洗衣液柔順劑,仲要自己抬返嚟,真係好重㗎!

原來洗衫唔一定要用#洗衣液,無意中比我發現來自#加拿大#ECOSELECTS超濃縮抗敏環保洗衣紙,包裝好輕便,獨特紙片固體狀態,成份安全可靠,不含6大致敏化學物,經#美國皮膚專家証實100%安全不致敏,而且洗衣紙由可#自然降解成份製成,使用後#不污染水源及環境生態。
————————————————————
用後感
最欣賞係# ECOSELECTS #超濃縮抗敏環保洗衣紙存放不佔用空間,慳力慳位,而且每片能夠清洗約5公斤衣物。我每次用的時候將整片或撕碎的洗衣紙直接放入滾筒便可。
我就試試將一件但有污跡的衣服放入洗衣機配合洗紙一起用,最後見到衣物的污跡不見了,可見洗衣紙能夠#強效去污#清新除臭100%水溶不殘留,而且洗衣紙適合各類#洗衣機、各溫度,機洗、手洗均可,簡直係現代家居必備!
————————————————————
藍色包裝-#清新淨味」(適合敏感性皮膚及纖幼衣物)
粉紅色包裝-#清新芳香」(適合一般衣物)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#ECOSELECTS #超濃縮抗敏環保洗衣紙#皮膚專家實証防敏
#香港SGS認證不含6大致敏化學物#水溶不殘留#加拿大製造
#LOHAS樂活貢獻大奬最佳家居清潔用品#tachoi #ta #tachoikol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol


沒有留言:

張貼留言