2019年7月11日 星期四

【護理篇21】娥羅納英H軟膏 能夠滋潤肌膚及解決好多皮膚問題!✨

娥羅納英呢個品牌#街知巷聞,特別係冬天#皮膚爆坼嘅時候我一定會用佢,除此之外,佢仲有好多用途添。


#娥羅納英H軟膏除咗滋潤肌膚之外,仲可以解決好多皮膚問題,而家仲出咗好輕便嘅10g #細支裝#方便隨身攜帶,就算小朋友#紅疹抓傷#曬親都啱用,我真係當佢萬用膏咁用。


好多媽媽/孕婦都會好注意#產品成份,而娥羅納英H軟膏當中#不含類固醇#成份安全,初生嬰兒、#大人小朋友都啱用,更可以用作於傷口處理,具備殺菌同時#舒緩痛楚嘅功效。

@oroninehk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#娥羅納英#萬用膏#不含類固醇#四季適用#產品成份安全#日本製#代代相傳#極力推介#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta

沒有留言:

張貼留言