2019年7月24日 星期三

意柏樂山金車紓緩按摩啫喱 - 有助快速 舒緩肌肉 和 關節不適

平時教小朋友要坐矮凳,又要彎腰,加上最近開始做運動、又要出活動,舟車勞頓之下,最近身體出現不同部位嘅肌肉酸痛,真係要買一支按摩啫喱傍身幫我舒緩下!

得知#意柏樂#山金車紓緩按摩啫喱    能夠有助快速#舒緩肌肉#關節不適#增進血液循環#退散瘀青痕跡,而且#按摩啫喱成份天然,特別添加高質量50% #山金車花提取物,無添加任何西藥成分,氣味清新不刺鼻,配方低敏不刺激,簡直就啱晒我!

按摩啫喱為支裝,輕輕一唧唧出適量按摩啫喱於掌心,塗於身體關節或肌肉不適位置,輕輕按摩。

用後感
發現用後其不適位置感覺清涼,而且按摩啫喱質感清爽,肌肉酸痛等痛楚能夠隨即舒緩。之前因為肌肉酸痛連


瞓覺都瞓得唔好,依家用左佢之後,瞓覺都可以瞓得舒服啲一教訓天光!

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#山金車#止痛啫喱#運動救星#tachoi #ta #tachoikol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol

沒有留言:

張貼留言