2019年7月29日 星期一

產自日本沖繩石垣島的綠蟲藻 - 「綠之習慣」

一向我都有偏食嘅習慣,特別唔係咁鍾意食菜,而且身體又唔多好成日病,相信自己嘅排毒功能都比較弱。

最近留意到有一隻日本人追捧的Super Food - 「綠之習慣」,主要成份是產自日本沖繩石垣島的綠蟲藻,是一種罕見而珍貴的生物,更被譽為是超級健康食品。

營養價值超高的綠蟲藻,內裡含有18種胺基酸、14種維他命、11種不飽和脂肪酸9種礦物質,以及葉綠素、葉黃素等等總共59種動、植物營養素。綠蟲藻的效用是可以將「毒素out 營養in」,它就像排毒器,除了可以清除身體積聚的廢物及毒素之外,當中還含有膳食纖維有助替腸道排毒,同時亦為肝臟及血管清除毒素,減少腹部脂肪積聚,達致毒素out 嘅效果。

除此之外,綠蟲藻蘊含59種全面天然營養,能夠補充因偏食或飲食中缺少的營養,隨時隨地可以比營養in 

咁難得93.6% 日本消費者使用後滿意,我當然唔執輸都要試吓啦🙋🏻‍♀️✨

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#均衡營養#排毒#綠蟲藻#綠之習慣#日本製造#營養in #毒素out #冲繩#石垣道


沒有留言:

張貼留言