2019年4月1日 星期一

【保健篇6】全靠Umeya 「止肥酵素」-輕鬆阻隔澱粉油脂


身為👩🏻‍🍳Fiodie嘅我,係人都知道我成日都要周圍飲飲食食,食嘢又唔戒口,越肥膩越煎炸越鍾意食👅

但係D朋友一見我就成日問我點解食極都唔肥,其實我肥係啲肚腩、pat pat位置,點會有人睇到🤣,不過☃️冬天就可以收埋鬼鼠肉,☀️夏天着吊帶背心就收埋唔到啦🤦🏻‍♀️,真係要諗下辦法😫

又唔想節食、又唔想做運動🚴‍♀️💦,但又準備想修身迎接夏天☀️,最近我就試飲Umeya 「止肥酵素」🧂

食法好方便,每日只需一包沖水飲🧂,就可以阻隔澱粉油脂。返工出街都好方便,可以袋一小包落袋👜

佢嘅功效除咗隔澱粉油脂之外,仲包含6️⃣6️⃣種蔬果精華🍏🍎🍊🍋8️⃣種乳酸菌複方,能夠維持腸道PH值及清走宿便,而且又可以去水腫,簡直啱晒我。

連續食咗7️⃣日已經有效果了,同樣嘅食量但係肚腩比之前細左,好神奇❣️

💡溫馨提示
如想加快見效,可於第2星期開始,每日2包。

主要成分
難消化性糊精
幾丁質聚寡糖(韓國.專利)
綜合蔬果醱酵粉
乳酸菌複方
蒟蒻粉
薏苡仁萃取粉

🔎產品資料
Umeya 「止肥酵素」: https://herbs.hk/product/umeya-ums/

🛍🛒銷售點: 屈臣氏
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#Umeya止肥酵素 #Umeya #止肥酵素 #Health #Healthyproduct #減肥產品 #迎接夏天 #好物分享 #保健產品 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl #hkbeauty #beauty #beautybloggers

沒有留言:

張貼留言