2019年4月3日 星期三

【美容篇21】神奇消痘潔淨毛孔-「Epionce 淨膚潔面啫喱230ml」

平時工作經常要捱夜、又夜瞓,第二日一早起身要返工,搞到冇晒精神之餘,仲會爆到成塊面都係暗粒添,有陽光照射下就乜都睇到晒,真係好影響外觀,呢個情況都困擾左我幾年。

而且可能平時自己卸妝洗面都唔夠乾淨,搞到污垢積聚導致生一粒粒暗粒,真係要搵返啲專門深層清潔抗粒粒嘅護膚品試吓。



知道美國醫學護膚品牌「Epionce」一向好受歡迎,而且網上一致好評,搞到我心郁郁都試下,今次就試咗「Epionce 淨膚潔面啫喱230ml」及「Epionce 抗炎淨痘霜10ml」。

Epionce 淨膚潔面啫喱230ml
白色一大支好有份量,而且包裝仲要係我最鍾意嘅粉綠色,大愛,有潔淨毛孔的功效!
啫喱質感軟綿綿好柔順,洗完面之後有點冰涼的感覺,而且帶一點橘子🍊味道,味道非常清香,洗完面之後皮膚好乾爽,一點也不油膩,很乾淨!

成份
水楊酸6%、白柳皮、棉花糖提取物、留蘭香油、薄荷及棗。
...........................................................
Epionce 抗炎淨痘霜10ml
味道有清香的薄荷味道,對於我一些Size比較大的暗粒,搽上去好像有保護膜保護着,質感唔會好乾,有佢保護着就算化妝都唔驚令情況惡化。

主要成份
硫磺4%、單乙酸間苯二酚酯3%、薄荷、留蘭香油、壬二酸、葵花籽油、椰子油、米糠、辣椒及吡啶硫酮鋅。

用後感 
使用一段時間後,我塊面嘅暗粒有明顯嘅消淡效果,有一些部位的暗粒甚至乎是消失左,非常神奇!

真的是要神級推介給我一樣有暗粒、或者有暗瘡問題的朋友們,而且敏感肌膚也適用,誠意推薦值得一試的好物!

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Epionce #Epionce抗炎淨痘霜 #Epionce淨膚潔面啫喱 #美國醫學護膚品牌 #暗瘡護理 #暗粒護理 #面部護理 #洗面膏 #暗瘡啫喱 #好物分享 #保健產品 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog

沒有留言:

張貼留言