2019年4月26日 星期五

【療程篇15】佐敦美容院 「JIU Beauty」-幫我深層清潔🧹果酸Peel療程

經過秋冬天後皮膚看似唔乾,但係總覺得T字位好暗啞,摸上手總是覺得皮膚唔夠滋潤,就算每晚搽足保濕護膚品、敷足 Mask 都好似唔吸收咁。


今次去到一間位於佐敦的美容院
JIU Beauty」,上到去美容院裝修環境以我最喜歡的白色為主,好有在家的感覺,環境潔淨清新,感覺很舒適。


而且美容師服務殷勤親切,隨即俾咗一杯茶我。


房間有盆栽的擺設,牆壁上有兩幅畫,感覺休閒放鬆。

美容師先幫我洗面,再了解我的面部皮膚狀況,最後由於我的皮膚毛孔堵塞、比較暗啞,所以就決定做「果酸 Peel 療程」。


整個過程舒適,只是做果酸的時候有一點吉的感覺,而且美容師很專業,一邊詳細講解每個步驟、一邊以專業嘅技巧手勢幫我做,就連咁怕痛嘅我,一啲都唔覺得痛。



做完療程之後有好明顯嘅效果,皮膚即刻光滑咗,而且毛孔嘅黑頭粉刺都消失了,仲水潤光澤咗,第二日上妝仲好貼服!
@JiuBeauty
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#JiuBeauty #facial #果酸 #Peel #Jordan #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl

沒有留言:

張貼留言