2019年3月31日 星期日

【護理篇10】功能內衣👙公司- 「Hafina」特設全香港獨家的售後服務

好多人覺得功能內衣要好緊先有效果,反而鬆、舒服就覺得冇效果,連我自己都係咁諗。


之前聽過功能內衣公司- Hafina」,見到佢在網上給好評如潮,就一於去鋪頭體驗下。


職員非常專業,一邊幫我試身、一邊向我講解有關功能內衣
👙嘅資訊,先至知道一般女士們(包括我),對功能內衣嘅觀念睇法係錯的。


着上身好神奇地 Hafina 品牌嘅內衣係唔同出面嘅矯形內衣緊束束,反而係唔緊,最重要係著左一段時間已經有顯著嘅效果,啲鬼鼠肉集中返,胸型靚咗。而且Hafina 品牌嘅內衣針數夠高,回彈力較好,所以着上身都好舒服😌,簡直啱晒我!😍

除此之外,其他品牌需要客買一整矯型套裝,例如胸圍托橋束褲👖... 其實是不需要的,可以分開著,而Hafina 品牌有兩合一胸圍提供,著一個已經做到效果!一著即刻愛上,大愛!💕

根據2️⃣0️⃣1️⃣6️⃣年既調查乳癌係香港女性頭號癌症,唔好以為唔關我地D sis 事,定期檢查先係上策。原來買完Hafina 胸圍仲可以幫你免費做🌡遠紅外線分析,睇下有冇乳腺阻塞等,仲有👐🏻推胸淋巴服務,服務非常全面體貼,全香港獨家的售後服務💯😱

如果 👩🏻‍🦰👧🏻Sis 們想了解更多,可以去Hafina分店向有關的專業顧問查詢。🗣

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#Hafinalingeries#功能內衣#專業服務#遠紅外線服務#培養#定期檢查#保養胸部 #首創日系年輕設計#唔緊又有效果 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl #hkbeauty #beauty #beautybloggers


沒有留言:

張貼留言