2019年3月24日 星期日

【療程篇11】養生篇- 位於尖沙咀有愛小店 「My Colla Plus」蒸薰體驗

第一次入去木桶蒸身,感覺興奮又緊張💗,整個過程3️⃣0️⃣分鐘,可以促進血液循環、改善虛寒體質、排走體內毒素、去除濕氣,最重要係可以幫我去水腫,可以瘦啲。🤗


💁🏻‍♀️
小店嘅服務態度同埋質素真係同大機構爭好遠,來到「My Colla Plus」,感覺服務態度殷勤親切,首先美容師同我講解整個過程嘅做法。

因為我收工先過去好趕急💨,美容師怕我在蒸薰嘅過程中會因體力弱出現暈嘅情況,先給我兩塊朱古力🍫醫肚,非常體貼有愛!💕


終於有機會坐定定係木桶休息,美容師還會不時入房睇吓客人嘅情況,因應個人需要調校溫度🌡,整個過程大約蒸左3️⃣0️⃣分鐘。

蒸薰完之後,成個人感覺輕飄飄💃🏻,就連我有失眠嘅問題都可以解決到,即晚瞓得好林、好快入睡💤,好神奇😱

完成後美容師提醒要飲多啲水,補充身體流失咗嘅水份💦,仲要即刻抹乾晒啲汗同埋唔可以即時沖涼,免得冷親🌬

除了蒸薰等療程之外,還有其他美容療程,詳情請向來到「My Colla Plus」查詢。@mycollaplus

溫馨提示
記得食少少野先去蒸薰

⚡️優惠試做價 
$98(送Aqua Peel一次)

關於「My Colla Plus
地址 : 尖沙咀廣東道120號海威商業中心12A 
(wtsapp 預約☎️9170 3730
=================================
#mycollaplus #蒸薰暖宮 

#蒸薰 #排毒 #改善皮膚 #facial #皮膚護理 #瘦身 #bloggerhk #hkogger #hkblog #hkkol #beautyblogger #hkbeauty #tata #tachoi #ta #hkigers #hkig #hkgirl #hkigers #hkinstagram #healthylife #hkblogger #bloggerta #blogger #pretty 

沒有留言:

張貼留言