2020年8月28日 星期五

不同顏色的馬卡龍造型「Scotch® 隱形膠紙馬卡龍造型膠紙座」,現在成為我工作必備的文具!




平時除咗返學校教小朋友之外,亦都要忙於做啲paper work嘅文件, #黐黐貼貼 嘅手工總是離不開,而「Scotch® #隱形膠紙馬卡龍造型膠紙座」現在成為我工作必備的 #文具 之一,第一眼見到就俾佢吸引住,因為佢嘅 #造型膠紙座 外型可愛,就連我姪仔一見到已經好鍾意,佢簡直係 #小朋友開學必備文具 之一。



Scotch® 隱形膠紙馬卡龍造型膠紙座」不同顏色的馬卡龍造型膠紙座,令我勾起平時嘆Tea甜絲絲的 #馬卡龍 甜點,當中有很吸睛的粉色系列,包括 #薰衣草、#香草薄荷、#玫瑰覆盆子、#檸檬萊姆  #藍莓優格 五種顏色,安全刀片免去小朋友拿刀片及剪刀的危險⚠️,方便撕取,而且外型的骰攜帶方便,隱形膠紙表面可書寫,影印更不留痕跡,仲好方便可手撕,我仲用佢取代絲帶用於一般禮品包裝上,可在 #禮物包裝盒 上隱藏,送禮更為美觀,用完膠紙可以再Refill不斷循環再用馬卡龍造型膠紙座 ,既環保又實惠,確實係 #居家辦公好幫手!



⊰⊹════════════════⊹⊱

🔍 了解更多「Scotch® 隱形膠紙馬卡龍造型膠紙座」 🔍

https://www.scotch.com.tw/3M/zh_TW/scotch-brand-tw/faqs/

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸

#Scotch #思高牌 #Macaron #dispenser #神奇隱形膠紙 #馬卡龍造型膠紙座 #文具 #精品 #3M #3M科技改善生活 #LifeWith3M #improvinglives #3MHK #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer

沒有留言:

張貼留言