2020年8月17日 星期一

銅鑼灣澳門逸園中心「蟹慶 」,今次我這個蟹迷有口福了!


好耐都冇食過海鮮蟹肉了!

平時經過 #銅鑼灣澳門逸園中心

門口嘅招牌及蟹的Logo好吸睛

地庫的餐廳- #蟹慶 

今次我這個 #蟹迷 有口福了

終於可以試吓😋


餐廳裝修以木為主

店員隨即安排我哋坐好闊落嘅卡位位置

仲有紅色同藍色嘅蟹公仔陪住我哋一齊食

餐牌嘅午市套餐有成16款咁多選擇

⊰⊹════════════════⊹⊱

 食後感 

人氣推介的「 #蟹御膳」相當吸引

一盤六款的食物包括 : 


🔴 #麵豉湯」

先飲一碗濃郁的麵豉湯濕濕口



🟠
 #忌廉蟹肉薯餅」

香脆可口嘅外皮配以醬汁

內餡有點入口即溶忌廉蟹肉的口感

Creamy


🟡 #松葉蟹甲羅」

用一個大大嘅蟹殼裝着滿滿的蟹肉

面頭兩件蟹鉗肉+濃郁嘅蟹膏 +蟹籽

食落去有三重口感

蟹肉很新鮮而且好有份量啊


🟢 #蟹膏豆腐」

一向都是豆腐控的我

第一次食蟹膏豆腐

估唔到蟹膏味確實很濃郁

而且質感好滑溜

一口氣食哂了


🔵 #天婦羅蟹棒烏冬」

天婦羅炸得很香脆

配以爽口彈牙的烏冬一齊食夠晒飽肚


🟣 #蟹肉蒸蛋」

熱辣辣的蟹肉蒸蛋很香

配料包括帶子粒、蟹肉及蟹籽等

淡淡蛋香的蒸蛋

加上每一啖都咁足料

真係食過返尋味😋


最後還有 #雲呢拿雪米糍 為甜品

為呢一餐豐盛的 #蟹宴 畫上完美的句號

———————————————————— 



📍 @蟹慶

地址銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心地庫

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#銅鑼灣蟹慶 #銅鑼灣日本菜 #銅鑼灣美食 #銅鑼灣搵嘢食 #旺角好去處 #香港美食 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #hkinfluencer #influencer #influencers #hkfoodie #hkfood

沒有留言:

張貼留言