2020年8月19日 星期三

第三次去到「善幸綜合治療中心」問診把脈,「 面部美顏針 」更能美顏及舒緩我面部嘅痛楚!


之前同大家提及過平時左邊面部有 #面頰痛  #失眠 的狀況,今次我第三次去到位於佐敦的「@善幸綜合治療中心」 ,除咗向 #註冊中醫師 #問診把脈 之外,仲好有耐心了解我的健康狀況及日常生活習慣,從而因應我的 #痛症 對症下藥,同樣地都是開了五日中藥粉俾我 #調理身體及改善身體機能,連續飲咗兩三日失眠嘅狀況已經改善咗好多,起碼能夠容易入睡。



⊰⊹════════════════⊹⊱

用後感 

至於面頰痛嘅情況,中醫師即時幫我做 面部美顏針 」除咗有美顏作用之外,仲可以舒緩我面部嘅痛楚,其實落針果下只係Feel到一下吉吉地,而且中醫師手勢好好,落針快而俐落,所以針灸感覺比起想像中舒服得多,做咗一次之後我都唔驚了,仲即時有效果添!

————————————————————


🔍關於「 #善幸綜合治療中心 

電話📲5114 1031

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#面部美顏針 #蕁麻疹 #濕疹 #美容針 #針灸 #中藥調理 #佐敦中醫 #中醫美容 #香港中醫 #中藥調理 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer


沒有留言:

張貼留言