2020年8月15日 星期六

外國大熱的英國護膚品牌「 PIXI 」選用與皮膚親和嘅天然植物成分,令我好安心一直用!



最近因為經常要戴住口罩令到皮膚變得脆弱,所以最近我密密喺屋企勤力護膚,而我比較喜歡用同一系列嘅護膚品,從而在使用過程中可以發揮更明顯嘅功效,而係外國大熱的 #英國護膚品牌 #PIXI 的專業、國際化產品研發團隊選用與皮膚親和嘅天然植物成分,積極尋找無毒純淨原料,堅決拒絕 #動物測試,令我好安心一直用


而家我仲用緊「 #PIXIBeauty 」成個系列六款護膚產品,每日早晚都跟隨着產品嘅號碼指示步驟,包括#Remove#Cleanse#Peel#Tone#Treat  #Moisturize,就連我 #敏感泛紅 嘅肌膚都啱用啊!



———————————————————— 

用後感 : 

用咗以上成套系列嘅 #PIXI護膚品 一星期,摸到自己的肌膚變得更有彈性同柔滑細緻,就連眼部及虎紋等細紋也減淡了很多,顯現彈彈水潤光澤肌,敏感泛紅的位置也舒緩了,化妝上粉也很貼服,沒有卡粉了,而且價錢唔貴,性價比好高,所以十分推介俾各位美美們❤️


產品詳情資料 : 

🛒 http://www.pixibeauty.com/

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#英國護膚品 #好物分享 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言