2020年2月4日 星期二

好開心收到 Yontent 送我的小護理包, 冬天用就啱晒!


#冬天 除咗面部肌膚乾燥爆拆之外,全身都好乾好痕,周身唔舒服咁,有時瞓覺嘅時候仲會忍唔到手、不自覺地拗損皮膚添😣

不過好開心收到 @Yontent 送我的小護理包當中的  #ESPA Optimal Body TriSerum」精華油的質地可以深層滋潤我的肌膚,用後肌膚隨即變得嫩滑,再沒有因乾燥而起的粒粒了。

而「 #LANEIGE Fresh Calming Toner Quick Toner Pack #荔枝水嫩紓緩細膚水 」係咁乾燥嘅天氣可以 #滋潤 我嘅肌膚,真係啱晒我!
————————————————————
📲你地都快啲download Yontent App」同大家分享你嘅 #美容資訊 啦!

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Yontent #Skincare #好物分享 #極力推介 #tachoi #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #hkinfluencer #beautyinfluencer #influencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言