2020年2月29日 星期六

Endocare – 醫學級的膠原小蝸牛「強效活肌修復精華SCA40」,能夠迅速減淡皺紋,回復年輕肌膚!

咁貪靚嘅我成日要keep住影靚相,所以我一直都有好好地保養自己嘅肌膚,除咗精挑細選護膚品之外,都做好多Treatment,在家中也不忘於護理肌膚,而且隨着年紀嘅增長,膠原蛋白流失很快,導致皺紋細紋等逐漸浮現!

西班牙最大製藥公司Cantabria Labs #Endocare – #醫學級的膠原小蝸牛「強效活肌修復精華SCA40」,當中含40%高濃度SCA活肌修復因子,5天速效激生膠原母體,深層修復老化細胞,提升自我修復力,重整膠原排列,提升彈性,肌膚變得緊緻,更能撫平皺紋。
🐌🟤 🐌🟤 🐌🟤 🐌🟤 🐌🟤 🐌🟤 🐌🟤
用後感 :


「膠原小蝸牛SCA40」一扭即開,精華質地水潤帶少少杰身,但最重要是不黏膩,精華瞬間被吸收滲透入肌膚🧽,最近我就比較喜歡用導入機配合使用。

使用幾天後,面部的膚色竟然提亮美白了,沒有以前那麼暗黃,毛孔粗大的情況也變得細緻了,就連我的表情紋、虎紋、特別是眼紋情況大大改善,細紋減淡了很多,最重要的是因為肌膚緊緻度大大提升,摸上去亦感覺更有彈性。

仲可以搭飛機於乾燥機艙上、曬完太陽後肌膚受損、或者醫美療程前後及婚前急救準備最佳狀態使用,都能發揮舒緩修護嘅效果。
————————————————————
好消息 :
咁好用嘅嘢梗係要推介比身邊嘅朋友啦!而家隨時隨地上gratus網頁或App就可以訂到,唔使再舟車勞頓
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@gratus @Endocare HK  
#EndocareHK #激活膠原 #膠原小蝸牛 #SCA地中海蝸牛萃取 #激生膠原 #擊退皺紋 #速效修復 #年輕零紋
#gratusblogger #gratus召喚真實用家 #gratus用家分享 #tachoi #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言