2020年2月22日 星期六

Beauty U 皇牌針清療程〔 人手針清Facial 〕〔 RF去眼袋療程 〕,幫我深層清潔同埋踢走士多啤梨鼻!

唔知有冇人都係擁有同我一樣嘅肌膚煩惱?就係 #士多啤梨鼻🍓👃🏻同塊面有好多暗粒。
我個鼻一向都有好多黑頭,點唧極都有,而且面部積聚大量污垢,就算洗面都洗唔走,日積月累塊面仲出埋好多暗粒,真係搽咩貴價護膚品都無用,肌膚睇上去都比較暗黃🤦🏻‍♀,加上成日夜瞓搞到熊貓眼,仲出埋大大既眼袋!

💁🏻‍♀為咗改善呢個問題,我就去到 Beauty U 體驗皇牌針清療程〔 #人手針清Facial 〕,呢個療程可以深層清潔皮膚之餘,更能回復光滑細嫩 皮膚💫,踢走士多啤梨鼻同暗粒,而且美容師因應我眼部嘅情況建議我做埋〔  #RF去眼袋療程 〕,等我一次過體驗下先💨

首先美容師用鉗一次過清走左我大部份既黑頭、粉刺同油脂粒,佢地獨有既針清嘅手法係慢慢將黑頭油脂粒粉刺鉗出嚟,絕對唔傷皮膚,之後用埋佢地既消炎同收細毛孔面膜就完成喇!

做完療程之後塊面即時感受到前所未有甘滑,連毛孔都收細左好多,而且做多幾次就見到皮膚大大改善!生少左好多暗粒、粉刺、黑頭同暗粒!大愛呢個療程!💕
—————————————————
 RF #去眼袋療程 

一直我都有黑眼圈同熊貓眼🐼問題.過左25歲之後因為皮膚裡面既骨膠原漸漸流失,連眼紋都出埋黎,搞到我雙眼完全無哂精神,所以經佢地美容師介紹之後決定做埋呢個RF Bling Bling去黑眼袋👀療程~

療程係運用單極射頻,刺激皮膚骨膠原增生,令到我雙眼即時變得脹卜卜,改善-->眼部凹陷,眼紋減淡,仲可以做到即時提升效果,幫助減除眼部老化問題,同時有震動效果可以去水同排毒功效~🤩

整個過程很舒適,暖暖地咁碌隻眼,我仲差啲瞓着咗,而平時眼周會出現神經跳躍的感覺,但係做完療程之後眼周嘅浮腫即刻舒緩左, 黑眼圈色素都減淡左好多,眼部位置也收緊和提升了,眼部即時Bling Bling很有神,連最近的睡眠質素都大大改善,所以我一定keep住做呢個療程,令我雙眼有返電力
————————————————————
💎關於「 @Beauty U
預約熱線 : 
https://api.whatsapp.com/send?phone=85251103399

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Beautyuhk
#beautyuhk #一做即滑 #Clean #magsbeautytst #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #針清Facial #beautykol  #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言