2020年2月29日 星期六

👑「英國皇室Lanluis還幼暖宮療程👑」👍🏻養好子宮🌹女人如花🌹根在卵巢盡在「3 FACE MEDICAL」!

一向 #月經失調 的我,腹部有時仲會隱隱作痛😖,而且面色沒有以前那麼紅潤🥺到咗呢個年紀真係唔保養唔得,係時候好好學識點樣 #養生 啦!💪🏻


知道近年好盛行 #暖宮療程👍🏻而位於尖沙咀的3 FACE MEDICAL推出的 #暖宮 療程💁🏻‍♀️#Lanluis還幼養顏內分泌療程」好適合我身體需要😻,更採用 #英國皇室還幼養顏系列產品,產品更嚴選五大 #女士養生靈藥🌿,包括 #當歸  #川芎 等,從而幫我改善 #氣虛血虛、 #手腳冰冷🥶 #月經不調 以及 #宮寒等 問題,簡直就啱晒我。😬
———————————————————
療程後感 : 
按摩師非常專業🤲🏻,完全清楚我的問題所在,而且很細心。先幫我按摩以打開背部穴位,然後在腹部位置採用藥粉精華推按,整個療程按摩師手勢技巧很柔和,能帶給我有舒緩放鬆的感覺💆🏻‍♀️,最後敷上 #Lanluis還幼養顏暖宮秘貼,感覺亂笠笠好舒服😌
平時肚仔脹卜卜的我,而且經期成日都唔準, 做完之後肚仔冇咁脹,就連平時成日有嘅腹痛都少咗,而且月經唔準嘅我,第二日就來 #月經 了,真的很神奇!這個療程還可以 #延緩衰老,啱晒我!👏🏻

想知道更多
https://api.whatsapp.com/send?phone=85295135678&text=療程查詢

🎊現在我的Fans 說出優惠碼 Tachoi」可以用$238體驗👑英國皇室Lanluis還幼暖宮療程👑一次,千萬不要錯過!
———————————————————
🔍關於  @3Facemedical 
📍尖沙咀亞士厘道17-1912樓全層
28865030
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#3facemedical #美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚 #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言