2020年2月20日 星期四

尖沙咀活髮空間「 Jet Peel 深層潔淨頭皮護理」助我乾爽健康秀髮

咁貪靚嘅我除咗勤於護理肌膚之外,頭髮嘅護理亦都不容忽視,而且最近天氣很乾燥又潮濕,頭髮很容易變得扁塌及出油,真係要做返啲深層清潔護理頭髮先得!

所以我早前就去咗尖沙咀嘅 #活髮空間 做咗「 #JetPeel  #深層潔淨頭皮護理,整個過程非常專業,而且環境療程很舒適,只需要1.5小時完成

治療師更先用頭皮分析機幫我睇吓頭皮髮質情況,再因應情況建議我做這個頭皮護理療程,治療師說我的頭皮也算是健康,但是積聚有一點污垢,而且有些部位更出現發炎情況,建議我平時留意頭髮潔淨方面。
————————————————————
 #JetPeel深層潔淨頭皮護理步驟 : 

-Peeling 軟化頭皮角質
-利用jet peel出生理鹽水噴走頭皮老化角質

-塗上tonic treatment 以修復及滋潤頭皮(10mins)
-利用高頻微電流嘅玻璃梳梳頭髮,消炎控油及刺激頭髮生長
-利用經絡疏按摩頭皮通淋巴及加速代謝
-利用儀器霧化噴出精華讓頭皮吸收、再用MTS 納米603微波導入
🎉最後治療師為我洗頭及吹造型,整個服務態度及效果非常滿意!🥰
完成療程後,我摸上頭皮都覺得很乾爽,而且頭髮變得好順滑、很滋潤,一次見效!好神奇!🤩
————————————————————
🔍關於  @活髮空間 Hair Space 
📍 尖沙咀金馬倫道14A 2-3/F (MTR B2 屈臣氏對面)
2827 7775
WhatsApp : 6389 8738 
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#hair #salon #treatment #jetpeel #scalp #頭髮修復 #修復受損髮質 #salon #HKsalon #焗油 #髮型屋#髮廊 #頭髮護理 #HairTreatment #急救系列 #tachoi #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言