2021年1月7日 星期四

🍫 朱古力控Tachoi 超級極力推薦德國朱古力品牌【 #古法萊Goufrais 】🤩

🍫 #朱古力控Tachoi 超級極力推薦!🤩


 

由細到大我都超級鍾意食朱古力🍫

食完總係有種開心放鬆的感覺

搞到我變咗做 #朱古力控 🤩

呢款食到唔停口嘅朱古力🍫 @goufraishk 

🇩🇪 #德國匠人朱古力品牌 #古法萊

 #冬日限定 - Goufrais德國朱古力 🍫

25年來專門出產 #黑松露朱古力 的德國品牌


朱古力精選非洲A級可可豆

採用天然香草🌿

精美的金色閃閃包裝尤其華麗吸引

嚟緊適逢農曆新年

我都要入手呢啲咁好味咁矜貴嘅朱古力

送俾親朋戚有作為 🧨🧧 新年禮盒🎁先得🎉



等我先試吓以下「 #冬日限定朱古力」威力啦😋

🍫 Goufrais - Small packs (37.5g)

🍫 Goufrais - Gold bag (100g)

🍫 Goufrais - Gift pack (250g)

⊰⊹════════════════⊹⊱

食後感



🍫一粒粒環形蛋糕狀的 #朱古力 外層塗上100%可可粉

滑口到一過18度就會溶

食落去綿滑的口感令我回想起我最鍾意的Toffee

這粒濃郁的朱古力慢慢在我口中溶化

其後留下持久的好好味餘韻

確實令人 #回味無窮

搞到我成晚追住食吖🙈❤️



==============================

💥好消息好消息💥


🛍即日起至1月中可到以下銷售點購買

 #冬日限定 - Goufrais德國朱古力 🍫


【銷售點】 

📍 #屯門千色

📍 #荃灣千色 


詳情記得留意Facebook啦!

🌐 Facebook : https://www.facebook.com/Goufrais-HK-112111347367944/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#goufrais #goufraishk #bestcocoadessert #Chocolate #為食Tata #美食家Tachoi #tachoi #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers #hkfoodie #hkfood

沒有留言:

張貼留言