2021年1月28日 星期四

全新推出的【 Sudio Nio 耳機 】成為我嘅Music 好拍檔,仲有85折優惠碼【Tachoi 】購買!






每一次唱K朋友都好驚訝點解我好多新歌都識唱

其實由細到大都好鍾意聽音樂

最近這幾年多咗出外工作

我嘅手袋必備一個 #headphone耳機

最近全新推出的【 Sudio Nio 耳機 】成為我嘅Music 好拍檔

一邊聽一邊前往目的地

心情Relax 輕鬆又舒服😌

仲可以陶冶我咁火爆嘅性情🤣




好鍾意佢嘅外表好的骰

就算我帶細袋仔出街都裝到佢

聽歌又得傾電話又得

第一次用Nio聽快歌好Relax

立體聲又有空間感

音質確實不錯👍🏻

性價比頗高呢👏🏻



==============================

💥好消息好消息💥  #有多重優惠!


🛍 Fans 們撳入去以下Link,並輸入專屬85折優惠碼【Tachoi 】,在sudio官網購買 #耳機  #音響 即可享受最高可達 HK$194 的優惠,欲購從速❗️


💕  #情人節活動:  [聲相繫,情相悅] 

118日起,在  #Sudio官網 購買耳機/ #喇叭,隨每筆訂單獲贈獨家設計 #情人節限定禮物袋。活動持續至214日。 


Sudio官網購物, 暢享優質服務

全球免運

購買後30天內可退

產品保固期最長可達三年


🔎 Sudio香港官網 : 

🌐 https://www.sudio.com/hk 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#sudiohk #shapingsound #SudioNio耳機 #tachoi #ta #tachoikol #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言