2021年1月29日 星期五

aXimed 挪威阿斯麥的【 海洋膠原蛋白肽美肌飲 】,啱晒我皮膚嘅需要 仲令頭髮💇🏻指甲💅🏻皮膚👩🏻更靚😍!


隨着年齡嘅增長

肌膚嘅 #膠原蛋白 流失得好快

輪廓已經沒有年輕時那麼緊致飽滿

開始覺得輪廓向下垂 面部的細紋也增多了

種種衰老的狀況逐漸浮現

所以我要趁現在去把握補充 #膠原蛋白 的黃金機會!



 #北歐天然保健品公司 -  @aXimed 挪威阿斯麥 

 #海洋膠原蛋白肽美肌飲

Norwegian Marine Collagen Drink 

啱晒我皮膚嘅需要

仲可以令頭髮💇🏻指甲💅🏻皮膚👩🏻更靚😍

令我可以隨時隨地以最佳狀態示人



 海洋膠原蛋白肽 美肌飲 】特點 :

❤️5000毫克挪威海洋膠原蛋白肽 (增量配方)

🧡肽分子極細、快速被人體吸收,直接補充皮膚底層膠原蛋白

💛刺激膠原蛋白增生,增強結締組織的張力和彈性、緊緻肌膚

💚強韌秀髮 、減少秀髮開叉

💙回復肌膚Q彈飽滿、維持水潤肌

💜淡化色斑、提亮肌膚光澤

🤎減少粉剌及暗瘡問題

🤍適合任何年齡的人,尤其是生活繁忙的都市女性



⊰⊹════════════════⊹⊱

 飲後感 : 


現在每日我都keep住飲一條

 海洋膠原蛋白肽 美肌飲 

獨立包裝方便攜帶

只需要加入溫水或其他飲料🥤攪拌即可飲用

紅莓口味酸酸甜甜好開胃



連續飲咗一段時間已經有效果

朋友讚我肌膚亮白水潤咗

自己摸落去都感覺比以前更有彈性、緊緻咗!


最估唔到係就連指甲都變得強韌咗

原來話咁易就可以守護肌膚

Keep住肌膚彈滑光澤!



🔎產品詳情 : 

🌐 https://aximed.hk/norwegian-marine-collagen-drink-20-sachets.html


🛍 【銷售點】 

📍@HKTVmall #hktvmall

==============================

🔎關於「 #aXimed挪威阿斯麥」


📍 專門店地址:香港銅鑼灣糖街15-23號銅鑼灣中心9901

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#海洋膠原蛋白肽 #美肌飲 #保健食品 #aximed #挪威阿斯麥 #養顏美容 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言