2021年1月7日 星期四

3ChemBio 【 日本Cleverin加護靈】空間除菌產品,令我遠離病毒細菌冇有怕!


這一年的社會肺炎疫情反反覆覆
令到各人心情都人心惶惶

不過幸好坊間有一些抗疫除菌的產品

可以防止病毒細菌入侵身體

無論在家中或者外出都要時刻保持個人衛生

防疫物品也不可缺少呢!



最近就愛上用日本銷量No.1

登登登登!✨✨✨

@3chembio_official 

 #日本Cleverin加護靈】#空間除菌產品

 #空間除菌置放型 150g $170

 #空間除菌筆型   $96

原來喺⽇本平均每5秒賣出1盒㗎

它有助抑制空間及依附在物體上之細菌病毒

24⼩時主動式空間 #除菌除臭

同時對抗塵蟎過敏原 花粉過敏原 異味 菸味 甲醛

適用於各種空間 

包括睡房 廁所🚽 廚房 寵物空間 

學校🏫 辦公室 醫院 診所等



除此之外

更獲 #世界衛生組織 及國際上公認安全及高效的 #空間除菌產品

而且INTAGE SRI 含除病毒效能 #芳⾹消臭劑市場銷量

 (20194⽉⾄20203)

*甲醛及臭味去除功能不適用於筆型產品

因此孕婦 嬰幼童 ⽼⼈ 0-99歲大人細路都好啱用!

⊰⊹════════════════⊹⊱

 用後感 : 



而家每逢出街我都會將

已經彎折的凝膠替芯放入

💙 #加護靈空間除菌筆型  

再將佢夾喺外套上或者放入件衫嘅口袋仔

防護範圍約20厘米

可以幫我去除身邊環境中的病毒和細菌🦠

係多人嘅地方帶住佢都冇有怕

而且每支可以用兩個星期左右

用補充裝凝膠替芯替換夠晒環保啊



💙 #加護靈空間除菌置放型 

適合🈴️140216呎範圍室內空間

我就比較鍾意放喺睡房及出入屋企嘅門口等位置

可以幫我去除空間中懸浮的病毒細菌及異味

令我唔怕帶咗細菌返屋企

喺入屋之前已經堵截病菌細菌🦠

嚟緊我都會添置一個係Office先得

==============================

🔎 關於 🇯🇵 日本【 #Cleverin #加護靈 】空間除菌產品⬇️


🛍 【銷售點】 

📍  #萬寧

📍 3ChemBio 🌐 www.threechembio.com


產品資料 :

🌐 https://cleverinhk.com/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#Cleverin加護靈 #空間除菌 #日本製造 #藥劑師推薦 #極力推介 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言