2019年11月26日 星期二

「Zino去黃精」一滴能去除面部暗黃,讓我重拾年輕肌膚!

成日 #夜瞓 #捱夜 嘅我,隨着 #年紀增長,身體及肌膚的 #新陳代謝 開始減慢,肌膚變得暗啞沒有光澤,個樣好似老左好多咁。

為咗唔想變咗 #黃面婆,梗係揀啲有保證嘅產品去用,而在 #韓國 生產的 @Zinohk 去黃精」,有 #科研實證 8星期能去 #黃氣  #色斑,當中更蘊含 #諾貝爾得獎成分肌膚細胞生長因子(EGF) #綠花椰菜精華  #白茶精華,有效改善皮膚色澤,能一次過 #抗氧化、 #抗醣化 #更新肌膚細胞,讓我重拾 #年輕肌膚

用後感 : 
🌟本身我的膚色比較暗黃,特別在T字位和面頰位置,但使用一段時間後確實令我乾燥多紋嘅肌膚變成滋潤、滑嫩之餘,朋友都話我比以前精神咗,肌膚變得有光澤白滑,面頰上嘅 #斑點都減淡了,就算唔化妝塊面都唔覺得好 #暗黃,可見 Zino去黃精」能 #透亮去黃,達致 #滋潤、 #阻隔、 #抑制  #修護 等四大功效,還原 #透亮嫩肌。
————————————————————
使用方法
早晚潔面後使用,以 2滴的分量,塗滿全面,輕按至完全吸收
————————————————————
@ZINO 銷售點 :
#萬寧、 ZINO概念店、MAX Club #Sasa購物網、 #ZINOMALL購物網


網上銷售渠道 : ZINOMALL.com 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#ZINO去黃精 #抗皺精華 #Zino #Zino概念店 #隱藏年齡 #年齡秘密 #美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚 #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言