2019年11月6日 星期三

平日除咗保養肌膚之外,我都好着重頭髮嘅護理,每隔半年我都會燙染頭髮,而且幾乎每天我都會用電髮夾捲曲髮尾位置,搞到成把頭髮枯黃開叉,真係要急救下先得!


最近身邊嘅朋友話我頭髮滑左,其實我做咗一個意大利品牌Davines 嘅 Naturaltech Treatment ,同時清潔頭皮及修護秀髮!
療程採用意大利草本精華, 能令頭皮更新抗衰老、修復嚴重受損的頭髮,深層滋潤和癒合,使頭髮更強壯,更有彈性。

療程開始前先填一份問卷, 分析最適合我的療程。
髮型師細心講解我的頭髮頭皮狀況,由於我頭皮比較油而頭髮尾比較乾, 所以先用為頭皮徹底清潔,消除日積月累堆積在頭皮及頭上的廢餘物,促進細胞更新。


然後做用 #NOURISHING 系列修復嚴重受損的頭髮,深層滋潤和癒合髮尾受損的頭髮,令頭髮更強壯,更有彈性,藴含強效補水的活酶注入劑,使頭髮立即看起來柔軟,光澤和健康。

做完之後,立即感受到頭皮的潔淨,頭髮又輕又順滑❤️
————————————————————

療程後感 :
洗頭的時候已經聞到一陣好香的洗頭水味道,令我整個人都感到很放鬆。做完療程後,發現頭髮變得柔順細滑了,沒有以前頭髮開叉的情況出現,朋友還讚我的秀髮比以前更有光澤。

————————————————————
💎關於「number 8 hair salon 」
地址 : 中環威靈頓街M88 10/F
https://www.facebook.com/number8hairsalon/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@steamhaircare @number8hairsalon
#hair #Shampoo #好物分享 #深層清潔 #為頭髮注入養份 #洗頭水 #護髮素 #hair #Shampoo #tata #tachoi #ta

沒有留言:

張貼留言