2019年11月14日 星期四

「Circle全面基因測試」一次測試一生受用,助你更加了解自己身體狀況!

人大左就知道「 #活得健康才是皇道 」,記緊為自己的健康着想。

而基因測試近幾年好Hit,如果想更加了解自己身體狀況,呢個測試簡直非常貼切!而且識得我嘅人都知道我成日病😷、身體又差🙈,記憶力唔好成條金魚咁🐠。我想知道自己身體嘅弱點再針對性對症下藥,所以我決定試吓 @Circle 嘅全面基因測試 

一次測試一生受用,Circle全面基因測試超過500個測試項目,覆蓋20個範疇,當中包括健營活力128個測試項目、生育計劃157個遺傳疾病測試、健康風險117個測試項目及藥物反應基因測試,分析103種美國食品藥品管理局(FDA)認證的藥物,甘全面嘅檢測難怪三位巨星都體驗過

以上的測試包括癌症風險同遺傳疾病,所以你市面上的基因測試貴一點,但我覺得物超所值


⌛️檢測過程非常簡單,購買之後,Circle採樣套裝會透過順豐寄送,再利用手機官方應用程式啟動採樣套裝。

只需要在採集樣本過程前最少30分鐘不要進食及喝水,透過採樣器包裝袋入面的刮棒在口腔採集口水細胞樣本🧪,將原包裝回寄到Circle香港檢測中心,步驟簡易快捷。

🔍18日工作天後,在「Circle」手機官方應用程式就有詳盡的基因檔案報告,並獲得2次免費的30分鐘電話諮詢服務,由經遺傳學訓練的健康顧問及認可的遺傳學顧問提供,很體貼的服務!

很期待結果,到時再同大家分享🤗
————————————————————
💥好消息好消息💥
📌凡用我推介的CODE CHOI22」做基因檢測就有22% OFF 🤩,仲唔快啲去佢個網站選購!

產品詳情🔎


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@circleDNA #CircleDNAStory #CircleDNAChangeMaker #CircleDNAYourLife

沒有留言:

張貼留言