2019年11月29日 星期五

AP Medical 【 LifteraV無針埋線】還我緊緻V面!

最近這幾年發覺自己的面部輪廓開始出現鬆弛及下垂的情況,而且更出現 #雙下巴,為咗提升返自己嘅面部線條,就去咗做最近都好盛行的 #無針埋線療程。

但市面上林林種種千間醫學美容院又唔知好唔好?🤔膽粗粗去試又驚撞著黑店喎😖

所以經朋友推薦,我揀左推薦明碼實價,環境舒適,信心保證的AP Medical 給大家🥰,聽說這個療程可以有效 #提升緊致面部、 #膠原增生  #收毛孔等功效,簡直啱晒我依家肌膚嘅狀況,就即管去試吓。

 #LifteraV無針埋線】是以點陣式聚焦 #超聲波技術,深入肌膚4.5mm筋膜層,瞬間激活皮膚膠原層及筋膜層,比傳統HIFU更能有效提高緊緻及 #膠原重組再生,在不傷害表皮的情況下,有效 #提拉緊緻、 #塑造V面、減淡各種 #皺紋、 #收緊雙下巴、 #收細毛孔  #增加肌膚彈性等。

————————————————————
療程後感 :
治療師先在我的面上畫上線條,然後在我的肌膚注入隱形能量線埋入肌底,建構出膠原彈力網絡。
由於【Liftera V 無針埋線】是採用最新 #TDT熱擴散技術,因此整個過程中是 #無創傷 #無痛感,只是感覺到暖暖地,過程好舒適。
做完右面後,隨即見到面部輪廓緊致提升的效果,與左邊面相比有明顯的對比。療程後,雙下巴已經不見了,面頰位置隨即飽滿提升,毛孔也細緻了,就嚟我眼旁的細紋也減淡了,可見療程後即時有明顯效果!
————————————————————


🌟又有著數益大家啦 
現在只需要$588就可以做1<無針埋線療程>,預先付款仲會減多$100,但要記得到2019131號就截至咯,趕快去登記吧!登記時揀返由「KOL/Blogger」得知此優惠信息,更會獲贈神秘小禮物1😍

特快預約:https://apmedical.hk/promo/$788%20Liftera%20V%20無針埋線

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@APMedical
#LifteraV #無痛埋線 #體驗價面部療程$588 #Beauty #Vsharp #Thin #拉提技術 #無痛無創傷 #全面提升 #深層緊緻 #鬆弛 #下垂 #隱形能量線埋  #刺激膠原 #回復彈性 #收雙下巴 #頸紋 #全面輪廓提升 #hifu #隔空無針埋線

沒有留言:

張貼留言