2019年9月19日 星期四

💕日式植睫毛•「Twinkle•Eyelash」令我瞬間變Bling Bling眼👁👁

平時起身返工趕住出門口、又懶得化妝,為咗方便快捷起見💨,我決定去種植#眼睫毛

美容院位於#荔枝角工廈頂層,全層裝修得很時尚優雅,入到去🌼Twinkle•Eyelash」仲有一個靚靚的Back Drop☘️🌸,而且環境好舒適😌
————————————————————
療程後感:
我就揀選了🇯🇵#日式單根眼睫毛」,美容師先細心講解有關種植眼睫毛詳情內容🗣,然後用人手幫我種植眼睫毛。過程中冇乜感覺,反而係好舒服,仲瞓着咗添💤
出到嚟嘅效果我好鍾意好滿意💕😍,完全覺得對眼係⭕️#零重量⭕️#零負擔,最重要係對眼即刻#炯炯有神咗、#Bling Bling,真係好靚,💯大愛!

💁🏻‍♀️最後仲有貼心嘅護理套裝可以返屋企用,當中還有一張護理小貼士💡,非常體貼喔‼️👍🏻
————————————————————
關於「Twinkle•Eyelash
地址:荔枝角長順街18號華盛工業大廈11/F 1132(D2place TWO 對面)
電話:63328089
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#TwinkleEyelash #日式植睫毛美容專店#日本植睫毛#荔枝角美容院#山茶花#日式單根睫毛#Eyelash #靚靚#美美#沒有醜人只有懶人#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言