2019年9月22日 星期日

頸紋救星「 BTLUltra360 第四代升級膠原槍 🔫 - 拉提緊緻頸部療程 」

💡想keep住彈彈肌膚又怕痛的話,記得去試吓啦!💃🏻

📣現在可以用優惠價$998 體驗「BTL Ultra360 第四代升級膠原槍」的威力。

我的Fans/朋友 用我專享的Code 💬「SV060」送獨家 #免費療程一次 ,詳情請致電📞 : 28868068 查詢🔍。

而家個個都成為#低頭族📲,一行出街、係屋企、甚至乎食飯都會攞住部#電話做嘢睇嘢,搞到條頸多咗好多頸紋,仲發現#面部輪廓開始下垂😫

隨着年紀的增長⬆️#膠原蛋白流失咗好多,而且平時只係掛住保養面上的肌膚,好多時都會忽略咗#頸部位置🤦🏻‍♀️,而#頸紋的多少其實係反映緊#年齡。為咗掩飾女人嘅#年齡嘅秘密㊙️,最近我就去到位於#尖沙咀PureMed Medical Centre 🏥做「#BTLUltra360 #第四代升級膠原槍🔫- #拉提緊緻頸部療程」。💆🏻‍♀️

一入到去PureMed Medical Centre 🏥覺得店員好親切,而且裝修很清新舒適,房間中非常之大💫

BTL Ultra360 第四代升級膠原槍」🔫是全球唯一FDA認證#超聲波融合單極射頻,安全可靠,能迅速增生膠原蛋白,達致#緊緻亮眼⬆️#提升V面輪廓#下巴線條、#除皺等功效。
————————————————————
療程後感
我條頸有好多頸紋,最明顯係頸中間位置的一大條摺痕,治療師就因應我頸部嘅位置同我做之餘,一邊做一邊講解,🔫整個過程只係感覺到溫泉般的舒適熱感暖暖地♨️,仲爭啲瞓着咗。做完之後只是有點微紅,隨即見到頸紋減淡了很多💕,而且緊緻並向上拉提了,效果非常顯著👍🏻
————————————————————
💡keep住彈彈肌膚又怕痛的話,記得去試吓啦!💃🏻

📣現在我的Fans/朋友用我專享的Code 💬SV060」就可以享有獨家#免費療程優惠,詳情請致電📞: 28868068 查詢🔍
————————————————————
💎關於「PureMed Medical Centre 
🌐http://www.puremed.com.hk/
Facebook : https://m.facebook.com/PureMedHK/?locale2=zh_HK

@PureMedMedicalCentre
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#PureMedMedicalCentre #facial #BTLUltra360第四代升級膠原槍#tst #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言