2019年9月22日 星期日

深受廣大日本🇯🇵 美容Blogger 擁戴的 「復元日本生活美學肌の復回美容液」,助我回復年輕!

隨着 #年齡嘅增長⬆️, #新陳代謝開始減慢 😫,#女人唔補真係好易老,所以咁貪靚嘅我一定keep住肌膚保持最好狀態💃🏻。

好多人都話我皮膚好,點樣keep住咁靚嘅肌膚❓有好嘢梗係同各位 #姊妹 分享👐🏻,💁🏻‍♀️所以我要推介 #深受廣大日本🇯🇵 #美容Blogger 擁戴的 #復元日本生活美學肌の復回美容液 🧴,一收到尊貴禮盒就覺得好靚🎁,包裝得好華麗,仲有鎖匙開鎖的🗝,相當特別🎈!

擁有2️⃣5️⃣年資深經驗的#高田幸宏博士 為 一大瓶裝的 #肌の復回美容液 加入頂級 #天然DNA修復成分 AC-11🧬,令美容液功能大升級,🦠而當中更蘊含 #天然抗氧化劑 -蝦青素,能逆轉細胞 #衰老 及 #抗氧化。只需簡單數個步驟,有效降低 #皮膚炎症 、促進 #膠原再生 、 #舒緩濕疹 、增強 #皮膚免疫力 及 #延緩衰老 🧪。
————————————————————
用後感 :✨
可以因應份量唧出精華液,精華液能夠迅速吸收,質地乾爽不膩。用咗一段時間後,面部隨即水潤有光澤💧,就連毛孔都細咗,眼旁及嘴角的細紋都減淡了,膚色近提亮了⬆️,就連香港普遍人患的的濕疹都能調理舒緩💢,真係 #多種功效 💯!
————————————————————
【復元日本生活美學 肌の復回美容液 主要成份🦠】
❤️ #蝦青素
🧡 #透明質酸鈉
💛 #大馬士革玫瑰
💚 #胎盤素蛋白精華
💙 #AC-11及 #EGF

💰零售價 : $980 / 60ml
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#復元HK #肌の復回美容液 #逆齡再生 #AC11 #美顏 #美容 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer





沒有留言:

張貼留言