2019年9月4日 星期三

「 Invisalign Hong Kong 隱適美 矯齒隱形牙箍 」令我尋回自信,笑口常開!

天秤座的我一向都係完美主義者,所以我嘅牙齒其實有唯一嘅缺陷美,就係門牙有少少傾斜向外面,其實好多朋友都話唔覺眼,但係我自己就好在意,又想靜靜雞箍牙冇咁礙眼,所以選擇咗去箍隱形牙箍。

唔經唔覺我都箍咗三年了,係坊間咁多隱形牙箍品牌當中,知道 「 Invisalign 隱適美」的信譽、科研、專業與安全都比其他品牌優勝,仲有好多星級用家都用緊佢,而且貫徹我一向做所有事情都要做到最好嘅觀念,知道佢係隱形牙箍界最好最優勝的品牌,所以最後我揀選左佢!

「 Invisalign 隱適美」擁有美國FDA認證,全球超愈680 萬個案,是 No. 1 最多人使用及朋友推薦隱形牙箍品牌!

咁怕痛嘅我,我最欣賞就係整個過程都唔會痛,皆因「Invisalign 隱適美」每年增加專利,現在已經有880項專利,難怪整個過程咁舒適咁準確!

不過最重要係「 Invisalign 隱適美 」有醫生定期監控及處方整個療程,並且會安排定期覆診,雖然價錢比其他品牌高,但係醫生在每個細節都好專業,就算有乜嘢問題都可以即場解答俾我聽,比我感覺到很可靠及信心保證,所以我覺得值得的!

而相比起其他品牌當中, SmileLove 只係完成一個指示,就跟住下一個指示做,完全冇醫生會檢查,有咩事都揾唔到人問,而且冇人會跟進負責。
而 Zenyum 雖然由醫生諮詢攞模,但牙醫冇解釋整個療程及細節,所有事都話問Zenyum,感覺唔專業唔可靠。

所以其實如果整衰啲牙真係好影響一生㗎,真係唔值得為平少少嘅價錢去博,所以我會揀過度過先揀選到 「Invisalign 隱適美」 這個有信譽保證的矯齒隱形牙箍品牌,依家我嘅牙齒齊左好多,唔會再就住露牙齒笑了,而家反而係經常大笑,個人都開心左、樂觀左,仲靚左添!
————————————————————
🔍關於 「 Invisalign Hong Kong 隱適美 矯齒隱形牙箍 」
🌐網站 : ​https://www.invisalign.com.hk/zh/about-invisalign
Facebook : ​https://www.facebook.com/HKInvisalign
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#invisalign #隱適美 #矯齒隱形牙箍 #隱形牙箍 #超過880項專利 #全球愈680萬用家

沒有留言:

張貼留言