2020年9月8日 星期二

【「二師會診」一次過攪掂痛症同氣虛問題】

由於工作關係喺學校成日要坐矮凳、又要彎腰,每日返到屋企都覺得條腰赤赤痛、肩膊又酸軟,日復日,開始發現有勞損問題,有時坐住伸懶腰都會好痛,仲因為咁搞到失眠,加上咁後生就覺得身體愈來愈虛弱,真係要快啲搵專業人士幫幫手!

最近我就去咗 @德善健康管理 體驗佢哋獨有嘅中醫師 + 營養師「二師會診」服務,融合中國傳統治病方法,加上西方醫學理論,提供飲食、運動及養生三方面的建議。


成個療程大概2小時,當中包括︰

1. 註冊中醫師診症服務

我一直都以為自己常常感到疲勞易攰、易失眠是因為身體勞損所致,但經中醫師把脈問診後,原來我食無定時,又鍾意飲凍嘢,都會導致脾胃差,影響血氣運行,令到個人變得虛寒、手腳冰冷,損害了身體朝氣,所以我會經常感到食慾不振,冇食嘢糖份攝取量不足,自自然個人就會冇精神。於是醫師就建議我服用中藥作調理,並為我處方中藥,希望過一段時間便會有所改善!


 


2. 營養師綜合健康評估

營養師根據Inbody身體分析結果,全面評估我的個人身體健康狀況(包括總脂肪量及分佈、隱藏內臟脂肪面積、基礎代謝率、水腫指數、肌肉量等),幸好大部份都屬於標準水平。營養師見我因為腰酸背痛瞓得唔好,有大大個黑眼圈,所以針對我的睡眠狀況給了一些建議,她告知我吃維生素B雜可以幫助褪黑色素,仲有安眠提神作用,我都要試吓先得!

 




3. 專業體適能運動指導

體適能教練先了解我身體上的痛症及不適,再指導我合適的姿勢和動作。他說我經常肩頸痛,原來是因為肩頸過度向前伸,令頸椎過彎移位所引致。教練隨即幫我度身制定適合我的動作,協助矯正問題,舒緩痛楚感。這些簡易的運動,我也可於家中輕易練習,十分幫到手!



4. 理療療程

中醫師因知道我身體多個部位皆出現勞損及酸痛,所以建議我進行瓷溫治療。通過溫熱療法和儀器真空抽吸,促進新陳代謝、血液循環及淋巴循環,達到根本性的治療。治療師先幫我按摩背部打開穴道,然後透過儀器在我背部推按,感覺暖暖的,還有輕微的吸啜力,舒服到我瞓著!治療師還告知我,完成療程後皮膚顏色的變化預示著身體不同的狀態,我的是紅而暗,代表供血不足、氣血不暢通,是寒氣入身的現象。



整個療程都有專人一對一貼心跟進服務,加上乾淨舒適的環境,令我感到有賓至如歸的感覺。完成療程後,我還有跟從教練的指導,保持坐立姿勢正確,並每日做針對性的訓練動作,約兩星期後我發現從肩頸到腰背的各種酸痛問題都得以舒緩,個人亦精神了不少,就算長時間工作了一整天,都沒有像以前這麼容易攰,確實要推介俾身邊的朋友試吓!

————————————————————

如果你都有興趣,就快啲登記體驗啦:

http://bit.ly/38fpSQp

 

德善健康管理

https://www.chineseessencehm.com

https://www.facebook.com/ChineseEssence/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#德善健康管理 #二師會診 #中醫師 #營養師 #體適能教練 #中醫理療 #溫灸治療 #全方位管理方案 #痛症舒緩 #健康 #hkblogger #hkinfluencer #hkkol #BeautyBlogger

沒有留言:

張貼留言