2019年8月17日 星期六

【療程篇31】Keep住童顏樣同靚靚肌膚?全靠 reenex 膠原自生 令我依舊不老!

隨着年齡嘅增長,肌膚嘅底層膠原漸漸流失,加上油脂分泌多、毛孔堵塞,引致毛孔粗大、肌膚缺水及細紋增加等情況發生😭

💁🏻‍♀最近就體驗了#reenex膠原自生組合療程,reenex #極緻冷凍光學膠原自生療程+ #HGF倍效激活細胞增生療程,可以幫我一次過解決以上#三大肌膚問題💪🏻

療程後感:

先用冰涼嘅機頭🔫喚醒肌膚膠原媽媽生膠原BB,撐起肌膚同時鎖緊水分,估唔到過程係咁舒服,做完之後,面部嘅毛孔細緻咗好多、面部嘅細紋都減淡咗,摸落去肌膚仲好滑嫩、好有彈性,🍎蘋果肌同埋面部#輪廓即刻集中返,仲呈現#水潤光澤嘅效果。💦

我嘅鼻👃🏻一向都好多黑頭、粉刺同舊角質,就算做極深層清潔嘅療程🧹都係改善唔到,但係用真空吸頭🔫吸完之後竟然個鼻係乾淨晒,真係好神奇,治療師之後俾咗一樽污糟水💨我睇,我隨即嘩然一聲😱,唔講真係唔知自己塊面有幾污糟😖

皮膚乾淨晒之後,🧬最後就導入🔝升級版reenex獨家研發科研複合生長因子精華🧪,增生3倍膠原BB,煥膚淨肌同時收細毛孔,更能為肌膚補濕、減少黑頭粉刺,就連敏感皮膚亦適合做‼️

做完之後我嘅肌膚即時有水潤光澤嘅效果,最重要係面部乾淨左好多肌膚也提亮了!💕

就算敏感皮膚亦適合做,吸完黑頭粉刺,快速去紅架!
————————————————————
💢依家仲有獨家限定優惠添💢
https://www.gratus.com.hk/s/YRX4M8

#reenex #膠原自生#獨家限定

沒有留言:

張貼留言