2019年8月3日 星期六

【療程篇28】出咗成身汗•一身都輕晒 -【藏.傳女蒸】古法蒸身專門店


平時都比較少做運動,又唔願郁🙅🏻‍♀️,於是就走去做啲#懶人保健養生療程,原來蒸身都仲可以做到#排毒瘦身效果😱,簡直係啱晒我🤩

由於我嘅💤睡眠質素一啲都唔好,就算好早訓落張床都瞓唔着🤦🏻‍♀️,搞到返工冇嚟神氣🙇🏻‍♀️,加上平時成日周身腰痛、經期又唔準,💪🏻所以決定的起心肝去位於#銅鑼灣嘅【#藏傳女蒸- #古法蒸身專門店出一身汗先得💦


店舖位於📍銅鑼灣,鄰近地鐵站非常方便,環境舒適優雅,💡燈光昏暗有relax的感覺,隨即店員比左一杯茶我飲☕️,並因應我的身體狀況推介我做No.3️⃣-  #怯風怯濕  」等功效的特效#西藏古法#中藥配方蒸身療程💧
💭療程後感
🚿平時沖熱水涼、浸熱水都未能消除我身體上嘅疲勞,但呢一種中藥配方真係有多種功效🎊。由於我身體上嘅#濕氣  #虛火🔥,成日都覺得個人好緊張💥#四肢腫墜🕐但係蒸咗4️⃣0️⃣分鐘之後即刻出咗好多汗💦、能夠排清身體的毒素💨,仲發現身體輕盈左💃🏻,再沒有腳沉沉的感覺了,朋友仲話我面色紅潤左☺️,即晚仲好瞓咗😪,能夠一教訓天光🌙


🌈就咁坐喺特製木箱入面就可以輕鬆保健養生、放鬆身心及消脂美顏,從此排毒瘦身真係冇難度
———————————————————— 
💃🏻我嘅粉絲們仲有優惠添,只需要向職員話係「Ta Choi」介紹,購買套票就有套票價再有8️⃣5️⃣折優惠,美美們仲唔快啲去出一身汗!
———————————————————— 
關於【藏.傳女蒸】-古法蒸身專門店💦
📍地址:銅鑼灣謝斐道5241(地鐵D1出口)
電話:2348 9990
@all.ladysteam
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#古法蒸身#宮寒#子宮調理#中藥調理#護膚#美容#減肥#瘦身#去水腫#藏傳女蒸#蒸身#蒸腳#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl #hkbeauty #beauty #beautyblogger #beautyblog #beautykol #keepprettyt

沒有留言:

張貼留言