2021年12月31日 星期五

上環「 如一中醫 」透過【 針灸治療 】幫我疏理氣機、通經活絡!




由細到大我都有 #月經失調 呢個問題

有時谷左幾個月都谷唔到就會搞到 

#食不安寢夜不能寐

腹部會隱隱作痛好唔舒服😖

手腳長期處於冰冷狀態

為咗解決呢個狀況

我真係要及早調理身子



今次我就去到位於上環的

 #如一中醫  @asonecmc

經過麥醫師診斷把脈後

應為我的肌肉長期處於繃緊狀態之餘

身體嘅血氣不暢順

造成月經失調等問題

於是佢採用【 針灸治療 

幫我疏理氣機、通經活絡

再開三日中藥沖劑比我內調身體狀況❣️



⊰⊹════════════════⊹⊱

💬 療程後感:



起初都會有啲擔心咁多支針拮落身上會痛

但係中醫師非常細心

知我緊張安慰我

加上佢手法純熟

手勢又快又輕



施針時只感到有輕微感覺

其後再用暖燈機暖住針灸嘅位置

做完之後發覺成個身體輕左冇咁沉重💃🏻🏃‍♀️

好似即時就排走左身體嘅負能量

手腳都冇以前咁冰冷了🥶

而且當晚睡眠質素亦有改善🤩

有身體不適、痛症嘅朋友不妨嚟試吓!


🛒 了解更多 ⬇️

🌐 www.asonecmc.com



🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#蔡真真 #美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer

沒有留言:

張貼留言