2021年12月14日 星期二

向日葵美容中心的向日葵減肥療程,幫我踢走大腿多餘脂肪,更可以幫我去水腫!


日常工作忙,除咗冇時間做運動之外,有時仲做到三更半夜,搞到捱夜期間食宵夜又會食多咗,而且喺學校或者Office長期坐住對住電腦做嘢,好少會郁動,根本就冇時間同埋精神去管理身形,加上日常都有飲水嘅習慣,搞到身體越嚟越水腫,形成身體不同部位的脂肪亦較易積聚,特別着貼身褲嘅時候大髀嘅腫脹情況較為明顯,照鏡嘅時候都覺得好礙眼好難睇呀。

 

咁貪靚嘅我除咗肌膚嘅保養,自己嘅身型都不可忽視,為咗改善以上嘅狀況,所以我就立定決心去咗位於銅鑼灣的 「向日葵美容中心 Sunflower Beauty Centre」去體驗向日葵減肥瘦身療程 -  Dual 7飛速雙激光溶脂療程 】,今次呢個向日葵減肥療程可以幫我踢走大髀囤積嘅脂肪,希望改善腫脹鬆弛嘅狀況。

 

一去到向日葵美容中心感覺環境好簡潔好舒服😌,比到我有放鬆relax嘅感覺,仲有我最鍾意嘅白色為主啊,而且職員殷勤親切嘅態度令我感到好貼心,首先做足防疫措施,全身先用消毒液噴灑消毒以及測量體溫,再掃描安心出行記錄,另外再填寫健康申報表,可以做得安心又放心啲。





其後治療師向我介紹及解釋向日葵減肥療程的資訊,經過了解後覺得【 Dual 7飛速雙激光溶脂療程 】比較適合我以上嘅情況,而今次的向日葵減肥療程是透過高能性的658nm + 904nm 生物激光技術,激光引發脂肪細胞分解,釋放脂肪酸;如同運動時燃燒脂肪道理,是一種無痛及健康的塑身技術,只需要八次療程就可以減退25-30%脂肪,感受無可比擬的顯著效果。而且鍾意佢係以非侵入性「標靶」極速消脂科技進行減肥,達至修形塑身和消除淺層脂肪,向日葵美容中心的向日葵減肥療程啱晒又驚痛又懶又要減肥嘅我呀!


Before 53.5cm

 


After 52.8cm

 

向日葵美容中心呢一項向日葵減肥療程係不需節食、不需食減肥藥、 不需著束腰帶,不需再辛苦自己,就可以輕鬆達到減肥修身效果,我即刻二話不說入房換衫準備做啦。

 

⊰⊹════════════════⊹⊱

療程後感 :  

 

 Dual 7飛速雙激光溶脂療程 

首先向日葵美容中心治療師給予毛巾、紙底褲等給我替換,然後就幫我需要改善的部位 - 大腿量度尺寸,作療程前嘅紀錄,而針對大髀嘅位置進行療程是需要趴著訓進行,在療程期間治療師於每一個步驟都悉心講解,平時好怕痛嘅我只係感覺到暖暖地嘅感覺,係一啲都唔痛㗎,舒服到我差啲想瞓着添,向日葵美容中心治療師再以不同手法技巧替我按摩大腿部位,做完向日葵減肥療程之後再量度療程後大腿的尺寸,驟眼睇大腿水腫嘅位置有消退嘅效果,估唔到有咁既效果,只需簡單訓係到一次,大腿線條出即刻返嚟,見到有咁嘅效果自己都覺得好開心😃,竟然係唔痛就可以減肥了。

 

依家每逢着返以前啲窄身褲,感覺都冇咁束縛咁抿抿緊了,就算着短裙都覺得大腿冇以前咁浮腫,依家影相都唔會就咁影半身相,向日葵美容中心的減肥療程令我有自信地可以影返全身相了,咁有效果咁舒適嘅療程真係要推介比身邊嘅朋友,過嚟向日葵美容中心試吓先得。

 

📍是次體驗地址:銅鑼灣軒尼詩道555號東角中心(舊翼)141407

 

🔎 立即登記體驗 :

🌐 https://www.sunflowerbeauty.com.hk/028-dual7slim/

 

==============================

關於「  #向日葵纖體美容中心 Sunflower Beauty Centre  

🌐 Website : https://www.sunflowerbeauty.com.hk/

🌐 Instagram : https://www.instagram.com/sunflowerbeautyhk/

🌐 Facebook : https://www.facebook.com/sunflowerbeauty/

🌐 YouTube : https://www.youtube.com/channel/UCl75cgkSQwwZlWQ6KKb4C3w

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸

#皮膚SOS #蔡真真 #美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer

沒有留言:

張貼留言