2021年8月23日 星期一

美國品牌 「 LESSE 」的四款產品已經可以滿足我肌膚嘅需要!


一向我都追求簡單純潔嘅生活

同樣地在口罩嘅肌膚下

我都會嚴選簡單卻出眾的護膚品牌及功效

欣賞Clean Beauty 綠色美容護膚平台的宗旨

有機產品對環境生態零傷害

愛護環境同時又關心社會




而當中的美國品牌  LESSE 

主張簡約美容哲學

LESSE意思是 More than Less

帶出求質不求量的含意

包括產品的成分及功能等

因此整個系列只出產四款有機護膚產品

更採用環境友善的產品包裝

100% 天然成分、又能抗敏

非基因改造及非動物測試

就連孕婦🤰🏻都好啱用㗎



係呢兩個星期入面

我不需要附加任何護膚品

 LESSE 」的四款產品已經可以滿足我肌膚嘅需要

品牌Clean Beauty 零傷害嘅concept

同我嘅生活態度好match

而且系列中嘅產品好用之餘又高質

所以一定要分享比大家知道💓


⊰⊹════════════════⊹⊱

用後感 : 


Step 1️⃣ : 柔膚磨砂潔面霜 Refining Face Cleanser HK$535/75ml


蘊含超微小杏子殼微粒

能溫和去除角質和毛孔內污垢

有機竹炭和荷荷巴油潔面同時呵護肌膚

豐富的抗氧化成分能淨肌、保濕及水 油平衡

好適合容易長粉刺和敏感肌膚使用

👉🏻潔面霜質地輕柔細緻

就算洗完面都好保濕及清新舒爽

沒有抿抿緊的情況

近睇毛孔隨即好乾淨

摸上面部仲覺得好滑溜添

話咁易就能令肌膚變得潔淨柔滑


Step 2️⃣ : 平衡修護精華 Ritual Face Serum HK$630/30ml


蘊含高純度抗氧化成分和活性植物成分

薑黃和海洋礦物能活化重整

深度滋潤、抵禦有害的紫外線

並撫平細紋和均勻膚色

令肌膚回復平衡、紓緩及彈性


👉🏻精華液呈淺黃色油性水潤質地

而且清爽而不黏笠

輕輕推開就能滲透至肌底

估唔到能瞬間修復脆弱肌膚

面部除咗顯現有光澤之外

因為戴口罩導致嘅敏感泛紅位置都舒緩了💯


Step 3️⃣ : 生物活性竹炭面膜 Bioactive Face Masque HK$498/60ml


含有豐富維他命及高效活性成分

有效深層排毒、淨化肌膚

有機成分更能紓緩和修護肌膚

包括對抗炎症、環境污染

日曬傷害及保持肌膚活力

👉🏻 敷後完全無乾燥感

反而是有明顯的膚色提亮

毛孔更變得細緻了

能有效深層保濕和減淡乾紋細紋


Step 4️⃣ : 雲芝舒緩保濕噴霧 Regeneration Mist HK$470/60ml


當中蘊含大自然最珍貴的草本精華

以及多種天然保濕成分

有助抗炎、修復、鎮靜同時喚醒肌膚

為肌膚即時補水注氧

配方更專為敏感肌而設

👉🏻日常我會存放於雪櫃中可提升抗炎效果

向面部及頸部噴一噴保濕液

瞬間就滲透入肌膚🧽

用後摸到自己的肌膚變得更水潤有光澤

上妝更貼服持久


估唔到用咗成個系列兩個星期

由口罩肌回復自然水潤光澤

嚟緊我都會keep住用佢哋呀💖


想先試為快?

📍中環Landmark 都有實體店㗎


==============================

💥好消息好消息💥  #有優惠!


🌈只需要用我介紹的優惠碼【 TACHOI 】到以下官網購買,8月份就可以獲得全單8️⃣折優惠🥰 ‼️ 9月都有9折架❤️


🔎立即訂購 :

🌐 https://bit.ly/3smtdYS


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer

#nourishcleanbeauty #cleanbeauty #veganbeauty #crueltyfree #toxinfree  #sustainableskincare #零傷害護膚 #天然護膚 #護膚 #護膚品 #零傷害美容 #lesse #排毒保濕 #敏感肌 #簡約 


@nourishcleanbeauty

@lesseofficial

沒有留言:

張貼留言