2021年8月13日 星期五

【 Bioion抗菌除臭噴霧產品 】由室內用到室外啊,咁就唔怕添惹到細菌啦‼️


雖然身邊朋友大多數接種咗疫苗去保障身體

但現在社會疫情反反覆覆

特別小朋友一出街鍾意周圍摸

好容易會摸到一些細菌病毒返屋企

所以我同家人都想買多一份安心

最近就特別留意一些 #抗菌產品

  #Bioion HK @Bioionhk 的一系列

 #Bioion抗菌除臭噴霧產品 

就啱晒我哋嘅需要啦

一套仲可以由室內用到室外啊

咁就唔怕添惹到細菌啦‼️

功能 : 

❤️ 日本離子化技術及生物技術配方

🧡 100%全天然植物提取,口服無害

💛 不含酒精成份,不刺激

💚 防敏感、含膠原蛋白修護肌膚

💙 消毒並防止細菌感染、交叉感染

💜 去除家居異味、殺滅99.99%細菌,30秒見效

🤎 日本大阪府立產業技術研究所認證

💗 日本神戶王子動物園臨床驗證,Bioion有效解決大象、犀牛、鹿等皮膚問題


⊰⊹════════════════⊹⊱

用後感 



 #Bioion #抗菌除臭噴霧產品 

我就鍾意帶着細細支放落袋

一出街掂到扶手欄杆、去戶外旅遊都可以用到

平時外出用餐小朋友嘅餐具都可以噴㗎

日常在家中我都會用佢嚟噴下任何硬質同軟質的家居物品消毒一下

特別係經常隨身帶住嘅手提電話螢幕沾滿了細菌病毒

除此之外

我仲會用喺經常觸摸的物件如衣櫃、鞋、滑鼠、桌面、螢幕、軚盤、座椅等

從此細菌病毒冇有怕! 💕


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#BioionHK #baby-Sanitizer #美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer

沒有留言:

張貼留言