2021年2月26日 星期五

 #月經失調經痛的純天然M痛恩物

#用優惠碼【MM2848 就有9️⃣折優惠

#同時免運費到順豐locker

#優惠期到415



由細到大我都有 #月經失調 問題

係經期前後腹部會隱隱作痛好唔舒服😖

而且我又鍾意食雪糕🍦

搞到情況日趨嚴重

不過女人原來想靚啲就要先學識 #保養子宮

所以最近我就愛上用香港人研發、本地製

自家有機草本品牌  #木本序ThePreface   @thepreface

⬇️ 純天然的熱賣M痛恩物

 當歸暖宮調經油 25ml 

當中蘊含當歸、川芎、艾葉及老薑4種植物

是由註冊中醫師指導用於痛經閉經的配方

也是我第一次見由傳統中草藥製成的中藥精油

在香港市場上是非常罕有

而家我會keep住喺來經前3日及經期頭3

連續6日每日使用2-3

發現情況竟然有出乎意料的改善!


⊰⊹════════════════⊹⊱

 用後感 💬


 #當歸暖宮調經油 25ml 


平時我就會將精油塗於下腹及下背

在腹部位置輕輕推按至完全吸收

質感雖然係油性 但不黐笠容易吸收

清香中藥味能帶給我有舒緩放鬆的感覺

慢慢就開始有暖暖地活血的感覺

之後我仲會配合暖水袋使用令效果更為顯著


用咗一個星期左右

之後肚仔冇咁脹

就連平時成日經期前後出現的 #腹痛 都少咗

好神奇真係改善到經痛

Work 


💕由於精油可入血

而家唔使煲藥

身體都隨時隨地可以吸收到 #當歸精華🎈


==============================

💥好消息好消息💥  #有優惠!


🛍我嘅Fans粉絲有福啦,私人醒你輸入我介紹的優惠碼 discount Code MM2848 就有9️⃣折優惠,同時免運費到順豐locker,優惠期到415日,快啲把握機會喇!🎉


🛒 購買網站 : 

📲 bit.ly/3q2LDMn


————————————————————

🔎關於「 木本序 #ThePreface  

📍地址 : 旺角彌敦道 558-560 號譽發廣場 1501  

📞 96644384

🌐 網站 : https://eshop.thepreface.hk/


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#本木序 #當歸暖宮調經油 #中藥養宮 #緩解子宮收縮 #行氣 #活血 #溫經 #暖宮 #紓緩經痛 #改善血塊 #經痛 #美美 #theprefacehk #prettyface #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言