2021年2月26日 星期五

淘寶品類日2.26-2.28 ,私人醒你輸入我介紹的discount Code 【HKBAO30】 就有特別優惠!


平時最鍾意網購同埋 #淘寶掃貨

淘寶又推出新一輪【 #品類日 🤩

今次嘅優惠關乎每個人住得舒適嘅貼心家品類

新一年我都諗住幫自己間房轉下風格

簡直就啱晒我嘅需要啊!



🌈記得Mark 實活動日期為2.26-2.28

 #淘寶【 #家品品類日 】掃貨

到時有包括生活雜貨、家品

個人護理、廚房用品及裝飾等

應有盡有而且定價好平質素又好

總之性價比就好高

我就揀咗  #怡沁園旗艦店」的 #魔術貼窗簾布

唔使安裝就咁用魔術貼就可以遮擋陽光☀️

款式又靚又抵買🤩

我即刻加咗落購物車度🛒

重點係買滿¥199仲包運費啊

用埋我推介的優惠碼仲減多¥30 😍

抵上加抵啊!


🔍 雖然未到正式活動日期📅

但係都可以好似我咁預早去【 家品品類日 】頁面

揀定自己心水嘅貨品放入購物車先

咁先至係淘得醒!

==============================

💥好消息好消息💥  #有優惠!


🛍我嘅Fans粉絲有福啦,私人醒你輸入我介紹的discount Code HKBAO30 就有特別優惠,買滿¥299 仲可以減多¥30!🛒


🛎 📧包郵三步曲 : 

1️⃣ 打開香港淘寶AppClick 一下「香港滿¥199跨境包郵」專區

2️⃣ 係包郵專區搵有「包郵標籤🏷️」既商品

3️⃣ 最後埋單個陣記得用「官方集運」+自提點,買滿¥199就可以免費送到香港自提點嫁喇!

冇「包郵標籤」既淘寶貨都係要運費嫁!!


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#TaobaoHK #家品品類日 #淘寶香港 #更抵 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言