2020年12月8日 星期二

網店uniware 的【 山本新款7代智能無油煙空氣炸鍋 】有質素保證,令我用得安心又放心!


一向都好鍾意食#煎炸油膩 嘅食物

食落去覺得美味又滋味

但係最近這幾年發現膽固醇指數上升

開始要學懂怎樣養生 #食得健康

現在科技發達很好有「 #氣炸鍋」

而「氣炸鍋」是比起傳統嘅油炸方式能減少油量攝取

令我方便輕鬆地烹調

又可以食得健康又美味😋💕


之前一直都有用開

「山本 家用六代空氣炸鍋 

嗰陣時見到淘寶咁平

就膽粗粗買來試吓

有時整整吓嘢食聽到啲怪聲都會好驚佢會爆炸

最後先諗到壞嘅時候冇保養之餘

品質更沒有保證


當我在網店 @uniwarehk 見到

 #山本新款7代智能無油煙空氣炸鍋 

咁為食嘅我即刻買返部返屋企烹調食物

首先見到包裝品質上同淘寶的氣炸鍋差別很大

而且舊版第6代只得1250w 火力

而新款7代是1500w大功率

火力比上代更均勻

烹調時間大大縮短

而且 #山本 在香港有代理公司「 @uniware digital ltd

有質素保證 唔怕買完之後返去冇保養 

所謂一分錢一分貨

依家終於可以令我用得安心又放心!


而【 #山本7代智能無油煙空氣炸鍋 

是採用無油煙烹調及360度熱空氣循環

用空氣炸代替油炸

內設九葉風扇能快速全方位加熱食物

相比起第6代只得3.5L容量

7代有4L大容量較大

可以製作25人一家人的份量

唔使成日分開整兩次了

而烹調方式包括有煎、炸、烤、焗

仲可以整甜點添

可以滿足到咁為食嘅我

仲設有薯條機🔘

啱晒我嘅姪仔們佢哋最鍾意食薯條🍟

可以令我們舌尖上享受不同美食😋


 #山本7代智能無油煙空氣炸鍋 】特點 :

❤️ 4L大容量

🧡薯條機

💛烤箱

💚大功率

💙低脂

💜低熱量

🤎簡易操作

💗健康放心

⊰⊹════════════════⊹⊱

氣炸後感 


我同姪仔們都好鍾意食熱辣辣嘅薯條🍟之外

仲好鍾意食薯餅 甚至乎一些餸菜煎蓮藕餅等等

將雪藏的 #薯餅 #蓮藕餅 倒進手提炸籃裏

烹調過程中只是感覺到儀器有少少暖氣冒出

慢慢開始聞到食物的香味

離遠都垂涎三尺🤤

只是需要烹調10-15分鐘

話咁快就煮好了

一打開薯條炸成金黃色

食落去有點外脆內軟的口感

令我們成家人都食得好滋味

最重要是它可以減少用油量

而且煮食更健康!❤️

「新款7代空氣炸鍋性」價比仲好高添

真係一分錢一分貨啊🤗


🔎產品資訊:

 #山本新款7代智能無油煙空氣炸鍋 

🌐 https://uniware.hk/product/sb-6918-hk/

==============================

🔎關於 網店「 #uniwaredigitalltd 

🌐 Website: https://uniware.hk/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#氣炸鍋 #無油氣炸鍋 #健康 #型格 #廚神 #簡簡單單 #healthy #肥真為食 #為食Tata #tachoi #hkfoodie #foodie #hklovefoodgirl #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言