2022年8月2日 星期二

「 開心醫館 」 App 令我隨時隨地與中醫師視像面診,想調理身子話咁易!

本身我由細到大一向都係身子弱

所以經常要飲中藥 #調理身體

從而喺疫情中去加強自身免疫力

加上本身自己都 #火氣大濕重

飲中藥可以幫我排走濕氣

不過而家睇中醫唔一定要出去睇

用視像認識去 #視診 都得㗎



最近我就download咗

 #開心醫館  App

裏面有不同嘅 #中醫師 選擇

每位醫師的診金清晰列出

收費明碼實價、價錢合理

預約嘅過程簡單易用

而且某些醫師在晚上亦會應診

方便隨時睇中醫之餘

疫情期間更可避免與其他人接觸



首先就去App Storedownload 下載

 開心醫館  App

只需要進行簡單登記資料

再預約時間與 #中醫師視象面診

我就揀咗女中醫師「李晶晶」

而診症後嘅藥粉

會於3個工作天送到登記地址

重點係佢係一個保安可靠嘅Apps

同時間能夠保障病歷私隱

(不涉及第三方通訊軟件)

所以令我用得安心又放心啦❣️



⊰⊹════════════════⊹⊱

💬 用後感 


 開心醫館  App


只需要用上30分鐘嘅時間

開住視像睇中醫真係夠晒方便

真係好啱生活工作忙

又要keep住睇中醫去調理身子

跟進情況嘅我

去到邊都可以隨時隨地 #睇中醫

定期覆診變咗好方便

又可省卻輪侯及外出的時間

對於要返工嘅你萬一病咗

佢哋一樣會提供病假紙、收據作為記錄

原來 #中醫視像診症 一樣咁全面㗎



過咗兩日已經收到佢哋嘅藥粉

藥粉一共有六包三日份量

Keep住飲咗三日都覺得個人冇咁燥底

而且睡眠質素仲有所改善

所以嚟緊都會keep住視診❣️


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#美容達人 #蔡真真 #美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer #hkkol

沒有留言:

張貼留言