2022年5月23日 星期一

香港品牌「 Camel駱駝牌 」 Tiffany Blue保溫瓶,夠哂吸睛又實用!




平時一日飲開八杯水俾我

隨身一定要跟定一個水樽水壺

揀啲外型設計獨特嘅保溫瓶?



香港人梗係要撐香港品牌

香港人設計的牌子 

 Camel駱駝牌   @madebycamel 

就啱晒我啦



除咗裝熱飲保溫之餘

對於炎熱嘅夏天裝凍飲都可以Keep Cool

凍又得熱又得咁實用

最吸引我就係外型設計啦

加上呢隻Tiffany Blue嘅顏色

我收到即刻心心眼

我呢個size就啱晒二人家庭用




除此之外

仲有多種顏色款式可以選擇㗎

快啲去佢哋官網選購啦 🛒


➖➖➖➖➖➖➖➖➖



🛍 立即選購 : 

🌐https://www.madebycamel.hk/madebycamel-stockists-selected   



🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#駱駝牌 #水壺 #保溫瓶 #經典 #madebycamel #蔡真真 #美評家tachoi #tachoi #hkbeauty #beauty #beautyinfluencer #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言