2021年5月10日 星期一

good2buy網購🖤【 BEAUTIPRO 排毒淨肌泥膜 】及🖤【 BeautiPro by OP #3D立體透亮保濕面膜 】,能夠全面呵護我面部肌膚每一個角落😍!


身邊嘅朋友一向都知道我係 #面膜控

冬天天氣乾燥搞到皮膚都出現好多缺水問題

農曆新年過後終於有時間為肌膚補水補水💦

我更會嚴選一些面膜

是能夠呵護埋面部旁邊平時敷面膜敷不到的的位置


最近我又去到 @good2buy  網購左一些面膜之際

俾我發現呢一個自家香港🇭🇰品牌 OP

而佢旗下的美容品牌是 BeautiPro

 BeautiPro的誕生靈感

源於長期戴口罩而衍生了不同的皮膚煩惱

另外仲有抗疫line - KeenPro 及口罩 - OPMask 

而香港人當然要撐香港品牌啦

秉承著OPLove & Care」的理念

更推出了 OP - Love & Care @opmaskhk

香港製造及日本配方的全新


🖤 #BEAUTIPRO 排毒淨肌泥膜 】及


🖤 #BeautiPro by OP #3D立體透亮保濕面膜 

面膜係3D立體!3D立體!3D立體!(重點要講三次😂)

完完全全180度地能夠呵護我面部肌膚每一個角落😍


⊰⊹════════════════⊹⊱

 敷後感 



🖤 #全新BEAUTIPRO 排毒淨肌泥膜

 ( e100g  $169

能溶解多餘油脂、排走肌膚毒素

從而清除面部死皮、老化角質及潔淨毛孔



🧬特色及功效 : 

❤️庫拉索蘆薈提取物:紓緩鎮靜肌膚

🧡牛油果樹果脂:具保濕、滋潤肌膚作用

💛燕麥仁萃取:保護肌膚的天然皮脂層

💚更蘊含β-葡聚醣、維生素C衍生物、維生素B3,有助美白保濕


喺敷面膜之前我會先敷個泥膜

配方當中的三大天然成分

能同時紓緩鎮靜

保持肌膚水嫩而不乾燥繃緊

深層淨肌,告別暗啞!

提升肌膚後續的護膚程序之吸收力


💭我會特別喺T字位厚敷

敷後不會感到抿抿緊扯住肌膚

完全無乾燥感

而且發現有明顯的膚色提亮

毛孔更變得乾淨而且細緻了!


➖➖➖➖➖➖➖➖➖



🖤 #全新BeautiProbyOP3D立體透亮保濕面膜 ( 4片裝  $149

精華成份比例都優化咗

能親和滲透皮膚

讓肌膚持續補水保濕



🧬特色及功效 : 

❤️ 蘊含甘油葡糖苷 + 透明質酸鈉

🧡 雙效保濕配方,為肌膚注水保濕

💛 每片 #3D面膜 有約60g精華,鑽石型格紋,吸收力Up

💚 3D立體剪裁,緊貼每吋肌膚

💙 扣耳式設計,緊緻提升

💜 覆蓋上頸,舒緩頸紋



今次係我第一次敷3D立體面膜

攞出嚟嘅時候都覺得特別重手

因為佢嘅裏面嘅精華是滿滿的

而面膜紙柔軟得嚟有鑽石型格紋防滑落

掛耳式能覆蓋面部旁邊的位置

而且設計中非常貼心頸部都照顧埋

敷後很貼服 😌



💭敷後面部肌膚立即變得非常水潤💧

暗黃肌膚隨即提亮淨白了😱⬆️ 

肌膚出現脫皮乾燥的情況馬上得以改善 😱 

簡直是我的 #補水恩物 💕 


==============================

💥好消息好消息💥  #有優惠!


🌈Fans們用我介紹的專屬 PromoCode TACHOI2020 】到以下網店只需要$128就可以享有呢對原價要$318嘅護膚孖寶各一件!優惠截至531日,欲購從速!


➡️想買多啲,仲有其他套裝優惠架,click入網站睇睇啦😊

🌐 https://bit.ly/BeautiProcombo

優惠有限,售完即止!



——————————————————————


💁🏻‍♀️記得keep住緊貼 Good2Buy 呢個購物平台,嚟緊會有更多產品及優惠❣️

🌐 https://good2buy.app/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#OPLoveAndCare #OP #BEAUTIPRO #OP3D #BEAUTIPRO3D #香港製造 #MadeInHK #loveNcare #ShareWithHongKong #good2buy #good2share #好分享生活圈 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言