2021年3月8日 星期一

「 Noble Health 尚健方 」的《 #免疫至尊 Immune Ultima》💊 有效抑制新冠病毒入侵人體細胞,仲可以提升整體的免疫力!


身邊朋友都叫我做「 #藥煲」

事關我成日感冒成日病

但係這幾年就唔同晒啦

因為我除咗學識養生之外

仲有keep住食一些營養保健品


就好似「 @Noble Health 尚健方 

由加拿大🇨🇦生產的

 #免疫至尊 Immune Ultima💊

就好啱呢一年嘅疫情去服用

佢嘅三大科研功能能🛡防禦、💪🏼強化及🧬修復細胞

是全球首隻有效抑制新型病原體的 #保健品

科研實證有效抑制新冠病毒入侵人體細胞

同時仲可以提升整體的免疫力

而且生產廠房均獲GMP、美國FDA及國際NSF專業安全認證

最重要是全天然成份

原材料更獲得美國Natural Production Association 認證

令我食得安心又放心!



仲好啱以下嘅人士去服用㗎 : 

❤️ #感冒 🧡 #慢性疲勞 💛 #過敏症

💚 #腸胃 💙 #腸胃問題 💜 #皮膚炎


⊰⊹════════════════⊹⊱

 食後感 



早排我有少少作 #感冒  #喉嚨痛咳嗽


即刻每日食返2💊

《免疫至尊 Immune Ultima

隨即感冒出現嘅不適即刻消失😱

就算病完😷之後食佢

身體隨即復原得好快💨 

起身仲覺得好精神

冇咁容易攰

而且冇以前咁容易病

#防禦力 好強

🌈簡直係我的 #免疫救星!



🔎產品資訊:

《免疫至尊 Immune Ultima💊

🌐 https://lihi1.com/lrlxj 


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#免疫至尊 #ImmuneUltima #提升免疫力 #口罩 #蛋白酶抑制劑 #保健品 #防疫 #防疫用品 #養生#抗疫 #極力推介 #tachoi #hkbeauty #beautyinfluencer #hkinfluencer #hkfoodie #hkfood #hkfoodblogger #CoolHKG

沒有留言:

張貼留言