2018年12月16日 星期日

【護理篇2】又到聖誕又到聖誕之買禮物篇 - LA ROCHE-POSAY溫泉舒緩噴霧

🎄又到聖誕又到聖誕之買禮物篇🎄

年年聖誕都唔知買乜嘢禮物送俾人或者同人交換,今年終於有諗頭了! 知道LA ROCHE-POSAY係世界知名品牌,佢啲產品大人細路都好啱用,最適合作為聖誕禮物之用🎁。 🍃加上對於冬天天氣咁乾燥❄🔥,俾我睇中咗💁🏻‍♀LA ROCHE-POSAY溫泉舒緩噴霧💦,除咗有抗氧化功效之外,仲可以舒緩鎮靜皮膚,係100%純正溫泉水💧。
我姪仔啲皮膚好容易敏感,有時仲會有濕疹,用咗之後真係好返好多,最後我哋全家齊齊輪住用👩‍👩‍👦‍👦😂👍🏻 .
.
🎊🎉 Dr. Crocodile特別版温泉舒緩噴霧價錢咁抵買,而且賣相咁可愛,我已經入咗貨幾支,作為HK$1⃣0⃣0⃣聖誕禮物Budget之用。🎁👍🏻 .
.
快閃優惠,仲唔快啲去買,手快有手慢冇。
由而家起到1⃣月3⃣號,喺LA ROCHE-POSAY專門店同專櫃
1. 買6支溫泉舒緩噴霧 (鱷魚醫生特別版) 150ML,送一支150ML溫泉舒緩噴霧。
2. 買2⃣枝溫泉舒緩噴霧 (鱷魚醫生特別版) 150ML,送一支150ML溫泉舒緩噴霧。 .
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 #LaRochePosayHK #美好肌膚新生活 #DrCrocodile #我的細姪仔 #tata #tachoi #ta #hkigers #hkig #hkgirl #hkigers #hkinstagram #hklovefoodgirl #hkblogger #hongkongblogger #hkfoodie #hongkongfoodie #bloggerta #foodieta #blogger #foodie #bloggerlife #foodielife

沒有留言:

張貼留言